loading...

پیشواز من

محسن ابراهیم زاده امشب از همون شباست ,کد آهنگ پیشواز محسن ابراهیم زاده امشب از همون شباست  جدید,سایت پیشواز من,کد آهنگ محسن ابراهیم زاده امشب از همون شباست ,کد پیشواز محسن ابراهیم زاده امشب از هم

♥حسـ ــین♥ بازدید : 1941 جمعه 12 بهمن 1397

محسن ابراهیم زاده امشب از همون شباست ,کد آهنگ پیشواز محسن ابراهیم زاده امشب از همون شباست  جدید,سایت پیشواز من,کد آهنگ محسن ابراهیم زاده امشب از همون شباست ,کد پیشواز محسن ابراهیم زاده امشب از همون شباست ,سایت آهنگ پیشواز,کد آهنگ پیشواز جدید,pishvazman.rozblog.com,کد آهنگهای پیشواز محسن ابراهیم زاده امشب از همون شباست ,کد آهنگ پیشواز,کد آهنگ پیشواز محسن ابراهیم زاده امشب از همون شباست ,کد آهنگ پیشواز جدید محسن ابراهیم زاده امشب از همون شباست ,

 

بدجوری دلم هواتو داره برگرد
برگرد کم شده سایت از سر عشق آخ چه بیقراره برگرد
بی تو نمیشه این روزا رو سر کرد
هر شب از تو میخونم دوباره برگرد
برگرد گم شدن تو هوات وای چه حالی داره برگرد
به این شرایط نمیشه عادت کرد
امشب از همون شباست رفته از سرم حواس
تو نیستی و باز دلم مهمون خیابوناست
تو حالمو نمیدونی بدتر از دیوونه هاست
حرف میزنم هی با خودم تودلم گلایه هاست
امشب از همون شباست رفته از سرم حواس
تو نیستی و باز دلم مهمون خیابوناست
تو حالمو نمیدونی بدتر از دیوونه هاست
حرف میزنم هی با خودم تودلم گلایه هاست
♪♫♪
دیشب یه خواب بد دیدم که منو ول میکنی
دیدم واسه دوست داشتنم داری دل دل میکنی
هرچی که میگفتم چته هی منو پس میزدی
من گریه میکردم به پات وای چه کابوس بدی
باید که حق بدی بهم میدونی که بد عادتم
که بی تو خود خوری کنم از روی حسادتم
بگو خلاصم میکنی تو از این اسارتم
امشب از همون شباست رفته از سرم حواس
تو نیستی و باز دلم مهمون خیابوناست
تو حالمو نمیدونی بدتر از دیوونه هاست
حرف میزنم هی با خودم تودلم گلایه هاست
امشب از همون شباست رفته از سرم حواس
تو نیستی و باز دلم مهمون خیابوناست
تو حالمو نمیدونی بدتر از دیوونه هاست
حرف میزنم هی با خودم تودلم گلایه هاست
ترانه سرا : امید علیجانی

 

https://www.silamusic.ir

 

کد پیشواز محسن ابراهیم زاده امشب از همون شباست - بزودی







برچسب ها محسن ابراهیم زاده امشب از همون شباست کد آهنگ پیشواز محسن ابراهیم زاده امشب از همون شباست جدید سایت پیشواز من کد آهنگ محسن ابراهیم زاده امشب از همون شباست کد پیشواز محسن ابراهیم زاده امشب از همون شباست سایت آهنگ پیشواز کد آهنگ پیشواز جدید pishvazman.rozblog.com کد آهنگهای پیشواز محسن ابراهیم زاده امشب از همون شباست کد آهنگ پیشواز کد آهنگ پیشواز محسن ابراهیم زاده امشب از همون شباست کد آهنگ پیشواز جدید محسن ابراهیم زاده امشب از همون شباست
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو