loading...

پیشواز من

,    کد آهنگ پیشواز آره,    کد پیشواز همراه اول مهدی احمدوند بماند,    کد آهنگ پیشواز مهدی احمدوند ایرانسل,    کد آهنگ پیشواز ایرانسل مهدی ا

♥حسـ ــین♥ بازدید : 292 پنجشنبه 11 اردیبهشت 1399


,    کد آهنگ پیشواز آره
,    کد پیشواز همراه اول مهدی احمدوند بماند
,    کد آهنگ پیشواز مهدی احمدوند ایرانسل
,    کد آهنگ پیشواز ایرانسل مهدی احمدوند عشق من
,    کد پیشواز ایرانسل مهدی احمدوند چشمات
,    کد آهنگ پیشواز ایرانسل مهدی احمدوند با پخش انلاین
,    کد اهنگ پیشواز همراه اول مهدی احمدوند درد
,    کد پیشواز همراه اول مهدی احمدوند جدید
,    کد پیشواز همراه اول مهدی احمدوند درد
,    کد پیشواز ایرانسل مهدی احمدوند درد
,    کد پیشواز بماند مهدی احمدوند
,    کد پیشواز ایرانسل مهدی احمدوند بماند
,    کد پیشواز همراه اول مهدی احمدوند نفس
,    کد اهنگ پیشواز
,   

کد پیشواز همراه اول

95594 | 95593 | 95592


کد پیشواز ایرانسل

۳۳۱۱۴۸۲۰ | ۳۳۱۱۴۸19 | ۳۳۱۱۴۸18

 

متن آهنگ مهدی احمدوند - درد

عشق درده

خیلیارو دیوونه کرده

وقتی اسیرت کنه

روزای خوشت برنمیگرده

همیشه معشوق شو‌

عاشق مثه برده

همیشه عاشقت نشو

یه جایی گم کرده

افتادم ، به پایه اون که نمی خوادم

وقتی همه دنیا تو رو یادشه یه آدم

بفهمی ای کاش که هنوز هستی توو یادم

به خاطر عمری که من پایه تو‌ دادم

چند تا خطر دارم باهاتو

چنتا خطر داده

از وقتی تنها کردی منو

تو خیابونا ول

یکیو‌ ترجیح دادی به من

غروره من شکست

وای تو چه ترسی دادی به من

عشق بد ترین تجربست

آزارم میده دلی که از ادما ترسیده

اعتمادش رو داره به آدما از دست میده

ای وای چه روزگاری برام ساختن

ای وای افتادم که رو دور باختن

ای داد کشت غم دوری منو

از حالم چی برات بگمو

ای داد از غم بی خبری

وای از تو دیگه نیست اثری







برچسب ها کد آهنگ پیشواز آره کد پیشواز همراه اول مهدی احمدوند بماند کد آهنگ پیشواز مهدی احمدوند ایرانسل کد آهنگ پیشواز ایرانسل مهدی احمدوند عشق من کد پیشواز ایرانسل مهدی احمدوند چشمات کد آهنگ پیشواز ایرانسل مهدی احمدوند با پخش انلاین کد اهنگ پیشواز همراه اول مهدی احمدوند درد کد پیشواز همراه اول مهدی احمدوند جدید کد پیشواز همراه اول مهدی احمدوند درد کد پیشواز ایرانسل مهدی احمدوند درد کد پیشواز بماند مهدی احمدوند کد پیشواز ایرانسل مهدی احمدوند بماند کد پیشواز همراه اول مهدی احمدوند نفس کد اهنگ پیشواز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو