loading...

پیشواز من

X کد آوای انتظار سینا شعبانخانی چشماتو ببند پخش انلاین X کد پیشواز X کد آهنگ پیشواز جدید سینا شعبانخانی چشماتو ببند X کد آوای انتظار سینا شعبانخانی چشماتو ببند X کد آهنگ پیشوا

♥حسـ ــین♥ بازدید : 49 یکشنبه 10 آذر 1398
X کد آوای انتظار سینا شعبانخانی چشماتو ببند پخش انلاین X کد پیشواز X کد آهنگ پیشواز جدید سینا شعبانخانی چشماتو ببند X کد آوای انتظار سینا شعبانخانی چشماتو ببند X کد آهنگ پیشواز همراه اول سینا شعبانخانی چشماتو ببند X کد آهنگ پیشواز ایرانسل سینا شعبانخانی چشماتو ببند X Kod Pishvaz Hamrah Aval X کد پیشواز ایرانسل X کد آهنگ پیشواز سینا شعبانخانی چشماتو ببند جدید X Kod Pishvaz Irancell X کد پیشواز سینا شعبانخانی چشماتو ببند X کد پیشواز همراه اول X کد آهنگ پیشواز سینا شعبانخانی چشماتو ببند X کد آهنگ پیشواز X کد آهنگ پیشواز سینا شعبانخانی چشماتو ببند همراه اول X کد آهنگ پیشواز سینا شعبانخانی چشماتو ببند پخش انلاین X کد پیشواز جدید - سینا شعبانخانی چشماتو ببند X کد آهنگ پیشواز سینا شعبانخانی چشماتو ببند ایرانسل

چشماتو ببند نبینی از تو سیرم نبینی به این زودی دارم میرم
چشماتو ببند نبینی میخوام بد شم نبینی که من میخوام از تو رد شم

چشماتو ببند رو زندگیه با من , من واسه تو بد بودم حالا تو بدی یا من
شکستنه دلت تقصیر من نبود خودت میدونی

چشماتو ببند رو زندگیه با من , من واسه تو بد بودم حالا تو بدی یا من
شکستنه دلت تقصیر من نبود خودت میدونی

تکست آهنگ چشماتو ببند سینا شعبانخانی

چشماتو ببند نبینی از تو سیرم نبینی به این زودی دارم میرم
چشماتو ببند نبینی میخوام بد شم نبینی که من میخوام از تو رد شم

چشماتو ببند رو زندگیه با من , من واسه تو بد بودم حالا تو بدی یا من
شکستنه دلت تقصیر من نبود خودت میدونی

چشماتو ببند رو زندگیه با من , من واسه تو بد بودم حالا تو بدی یا من
شکستنه دلت تقصیر من نبود خودت میدونی

چشماتو ببند رو زندگیه با من , من واسه تو بد بودم حالا تو بدی یا من

 

faratext.com

 

کد آهنگ پیشواز همراه اول سینا شعبانخانی چشماتو ببند

98233            چشماتو ببند     سینا شعبانخانی







برچسب ها کد آوای انتظار سینا شعبانخانی چشماتو ببند پخش انلاین کد پیشواز کد آهنگ پیشواز جدید سینا شعبانخانی چشماتو ببند کد آوای انتظار سینا شعبانخانی چشماتو ببند کد آهنگ پیشواز همراه اول سینا شعبانخانی چشماتو ببند کد آهنگ پیشواز ایرانسل سینا شعبانخانی چشماتو ببند Kod Pishvaz Hamrah Aval کد پیشواز ایرانسل کد آهنگ پیشواز سینا شعبانخانی چشماتو ببند جدید Kod Pishvaz Irancell کد پیشواز سینا شعبانخانی چشماتو ببند کد پیشواز همراه اول کد آهنگ پیشواز سینا شعبانخانی چشماتو ببند کد آهنگ پیشواز کد آهنگ پیشواز سینا شعبانخانی چشماتو ببند همراه اول کد آهنگ پیشواز سینا شعبانخانی چشماتو ببند پخش انلاین کد پیشواز جدید سینا شعبانخانی چشماتو ببند کد آهنگ پیشواز سینا شعبانخانی چشماتو ببند ایرانسل
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو