loading...

پیشواز من

کد آهنگ پیشواز ایرانسل آشیل سینا پارسیانKod pishvaz Sina Parsian Ashilکد آهنگ پیشواز ایرانسل آشیل سینا پارسیانترانه و شعر آهنگ آشیل سینا پارسیانمنم آن تیزی کندی که نبرید تورابا توام ترس پس گردن اسماعی

♥حسـ ــین♥ بازدید : 11 سه شنبه 19 فروردین 1399




کد آهنگ پیشواز ایرانسل آشیل سینا پارسیان

Kod pishvaz Sina Parsian Ashil

کد آهنگ پیشواز ایرانسل آشیل سینا پارسیان

ترانه و شعر آهنگ آشیل سینا پارسیان

منم آن تیزی کندی که نبرید تورا
با توام ترس پس گردن اسماعیلم

پیش هرکس که نشستی بد مارا
گفتی ز چه رو آه مگر من پدر قابیلم

سینه ام را سپرت کردم و این شد
مزدم مستطیل کفن آلود زمین شدم مزدم


وای بر من که اگر عشق صلاحم باشد
وارد جنگ صلیبی شده ام با ایلم

در گریزی ز من و غافلی از سینه ی من
خشت خامی که نیوفتاده در آیینه من

به چه میمانم اگر دور بگیری بروی
پر از مقبره های فیلم

تکست آهنگ آشیل سینا پارسیان

گفته بودی همگان در طلب روی توان
همگان شیفته ی غمزه ی آهوی تواند

نوبتی بود اگر نوبت من بود دگر
بر سر جای خودش بود اگر زنبیلم

ز تو گهگاه به من خیر رسیده است
ولی عاشقم خیر سرم آه درست است ولی

این همه سال گذشته است نمیدانم
تو نقطه ی قوتی یا پاشنه ی آشیلم

در گریزی ز من و غافلی از سینه ی من
خشت خامی که نیوفتاده در آیینه من

به چه میمانم اگر دور بگیری بروی
پر از مقبره های فیلم




کد بزودی .......................













برچسب ها کد آهنگ پیشواز همراه اول آشیل سینا پارسیان کد آوای انتظار آشیل سینا پارسیان پخش انلاین کد آهنگ پیشواز کد آهنگ پیشواز جدید کد آهنگ پیشواز آشیل سینا پارسیان پخش انلاین کد آهنگ پیشواز رایتل آشیل سینا پارسیان کد آهنگ پیشواز آشیل سینا پارسیان ایرانسل کد پیشواز آشیل سینا پارسیان کد آهنگ پیشواز رایتل کد آهنگ پیشواز آشیل سینا پارسیان برای رایتل پخش انلاین کد آوای انتظار آشیل سینا پارسیان کد پیشواز کد پیشواز ایرانسل کد آهنگ پیشواز آشیل سینا پارسیان رایتل Kod pishvaz کد آهنگ پیشواز ایرانسل آشیل سینا پارسیان کد آهنگ پیشواز آشیل سینا پارسیان کد پیشواز همراه اول کد آهنگ پیشواز آشیل سینا پارسیان همراه اول
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو