loading...

پیشواز من

کد آهنگ پیشواز همراه اول خودت بگو میثم ابراهیمی,کد آهنگ پیشواز جدید,کد آهنگ پیشواز همراه اول خودت بگو میثم ابراهیمی جدید,همراه اول خودت بگو میثم ابراهیمی,سایت پیشواز من,کد آهنگ پیشواز جدید همراه اول خ

♥حسـ ــین♥ بازدید : 73 سه شنبه 14 اسفند 1397

کد آهنگ پیشواز همراه اول خودت بگو میثم ابراهیمی,کد آهنگ پیشواز جدید,کد آهنگ پیشواز همراه اول خودت بگو میثم ابراهیمی جدید,همراه اول خودت بگو میثم ابراهیمی,سایت پیشواز من,کد آهنگ پیشواز جدید همراه اول خودت بگو میثم ابراهیمی,کد پیشواز همراه اول خودت بگو میثم ابراهیمی,کد آهنگهای پیشواز همراه اول خودت بگو میثم ابراهیمی,سایت آهنگ پیشواز,کد آهنگ پیشواز,کد آهنگ همراه اول خودت بگو میثم ابراهیمی,

تو یه حسه عمیقی با دردام رفیقی هنوزم من یه شمعم که میخوام همش با خیالت بسوزم
تو یه عمرِ غریبی تو این شهر بی عشقه صد رنگ من سکوت میکنم بی تو با خاطراتت چه دلتنگ

خودت بگو با کی درد و دل کنم میونه این غریبه ها
خودت بگو جز تو کی شده دلیل بغضو زخم این صدام خودت بگو خودت بگو

خودت بگو بی عشقت چجوری میشه لحظه رو ادامه داد
خودت بگو غیر از دیدنت چی مونده که حالا دلم بخواد خودت بگو خودت بگو

تکست آهنگ خودت بگو میثم ابراهیمی

باز تو میگیری دستامو میگی نترس من همینجام باز بیدار میشم از خوابو بازم تموم میشه رویام
من به یادت قسم که دیگه تابِ دوری ندارم تو کجایی که با گریه سر روی شونت بذارم

خودت بگو با کی درد و دل کنم میونه این غریبه ها
خودت بگو جز تو کی شده دلیل بغضو زخم این صدام خودت بگو خودت بگو

خودت بگو بی عشقت چجوری میشه لحظه رو ادامه داد
خودت بگو غیر از دیدنت چی مونده که حالا دلم بخواد خودت بگو خودت بگو

http://www.faratext.com

95956 خودت بگو قطعه سوم امین حبیبی
95955 خودت بگو قطعه دوم امین حبیبی
95954 خودت بگو امین حبیبی
36206 خودت بگو محمد یاوری
26431 از خودت بگو3 مجید رضوی
26430 از خودت بگو2 مجید رضوی
26429 از خودت بگو1 مجید رضوی
24220 خودت بگو2 میثم ابراهیمی
24219 خودت بگو میثم ابراهیمی







برچسب ها کد آهنگ پیشواز همراه اول خودت بگو میثم ابراهیمی کد آهنگ پیشواز جدید کد آهنگ پیشواز همراه اول خودت بگو میثم ابراهیمی جدید همراه اول خودت بگو میثم ابراهیمی سایت پیشواز من کد آهنگ پیشواز جدید همراه اول خودت بگو میثم ابراهیمی کد پیشواز همراه اول خودت بگو میثم ابراهیمی کد آهنگهای پیشواز همراه اول خودت بگو میثم ابراهیمی سایت آهنگ پیشواز کد آهنگ پیشواز کد آهنگ همراه اول خودت بگو میثم ابراهیمی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو