loading...

پیشواز من

X کد آهنگ پیشواز هوامو نداشتی از محمد اصفهانی X کد پیشواز ایرانسل هوامو نداشتی X کد پیشواز همراه اول محمد اصفهانی هوامو نداشتی هوایی شدم X کد پیشواز هوامو نداشتی X کد پیشواز ه

♥حسـ ــین♥ بازدید : 11332 جمعه 28 دی 1397
X کد آهنگ پیشواز هوامو نداشتی از محمد اصفهانی X کد پیشواز ایرانسل هوامو نداشتی X کد پیشواز همراه اول محمد اصفهانی هوامو نداشتی هوایی شدم X کد پیشواز هوامو نداشتی X کد پیشواز همراه اول هوامو نداشتی X کد پیشواز هوامو نداشتی هوایی شدم X کد پیشواز ایرانسل محمد اصفهانی هوامو نداشتی X کد پیشواز همراه اول هوامو نداشتی هوایی شدم کد پیشواز دلدادگان محمد اصفهانی

هوامو نداشتی هوایی شدم چه کابوس بی انتهایی شدم

نگاهت منو زیر و رو میکنه منو با دلم رو به رو میکنه

منو دست بسته تو و قلب خسته که هر کی رسیده یجاشو شکسته

ولی حسن عاشق به دیوونگیشه یه وقتایی کوهم دلش ابری میشه

ابری شو خاطره هاتو ببار بارون شو یاد من عشقو بیار

من میرسم به تو آخر کار بارون ببار

من بی قرار توام بی قرار بیرون بیارم از این انتظار

عاشق شدم مثل ابر بهار بارون ببار

♫♫♫

پریشونم اما پریشون ترم کن فقط از تو میخوام یکم باورم کن

هوام از نفس هات داره جون میگیره نفس میکشم تا خیالت نگیره

ابری شو خاطره هاتو ببار بارون شو یاد من عشقو بیار

من میرسم به تو آخر کار بارون ببار

من بی قرار توام بی قرار بیرون بیارم از این انتظار

عاشق شدم مثل ابر بهار بارون ببار

 

کد آهنگ پیشواز هوامو نداشتی از محمد اصفهانی بزودی ...

 







برچسب ها کد آهنگ پیشواز هوامو نداشتی از محمد اصفهانی کد پیشواز ایرانسل هوامو نداشتی کد پیشواز همراه اول محمد اصفهانی هوامو نداشتی هوایی شدم کد پیشواز هوامو نداشتی کد پیشواز همراه اول هوامو نداشتی کد پیشواز هوامو نداشتی هوایی شدم کد پیشواز ایرانسل محمد اصفهانی هوامو نداشتی کد پیشواز همراه اول هوامو نداشتی هوایی شدم کد پیشواز دلدادگان محمد اصفهانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو