loading...

پیشواز من

Kod Ahang Pishvaz Irancell  Ali Yasini Parvazترانه و شعر پرواز علی یاسینیدیدمت از دور خسته بود پاهاتتا نگاهت کردم وای از اون چشماتگفتی از دست این آدما خستمزخماتو شستم بالتو بستمحالا میبینم تویه د

♥حسـ ــین♥ بازدید : 123 پنجشنبه 24 مرداد 1398



Kod Ahang Pishvaz Irancell  Ali Yasini Parvaz



ترانه و شعر پرواز علی یاسینی

دیدمت از دور خسته بود پاهات
تا نگاهت کردم وای از اون چشمات

گفتی از دست این آدما خستم
زخماتو شستم بالتو بستم

حالا میبینم تویه دیوونه
فکر پروازی دور از این خونه



نرو زندونیت کنن باز گم نشو تو فکر پرواز
نذار بمونه غمت رو دلم عشقه دردسر ساز



نرو زندونیت کنن باز گم نشو تو فکر پرواز
نذار بمونه غمت رو دلم عشقه دردسر ساز

تکست پرواز علی یاسینی

چرا اینقدر گرفتار توام نمیدونی نمیدونم
میگی باید برم اما نمیتونی نمیتونم

نرو زندونیت کنن باز گم نشو تو فکر پرواز
نذار بمونه غمت رو دلم عشقه دردسر ساز

نرو زندونیت کنن باز گم نشو تو فکر پرواز
نذار بمونه غمت رو دلم عشقه دردسر ساز

**


منبع faratext.com

این کد در صورت منتشر شدن در همین صفحه قرار میگیرد









برچسب ها کد آهنگ پیشواز جدید ایرانسل پرواز علی یاسینی کد آهنگ پیشواز ایرانسل پرواز علی یاسینی جدید کد پیشواز ایرانسل پرواز علی یاسینی کد پیشواز جدید ایرانسل پرواز علی یاسینی کد پیشواز کد پیشواز ایرانسل پرواز علی یاسینی به همراه متن کد آوای انتظار ایرانسل پرواز علی یاسینی کد آهنگ پیشواز ایرانسل پرواز علی یاسینی کد آهنگ پیشواز ایرانسل پرواز علی یاسینی سایت پیشواز من کد آهنگ پیشواز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو