loading...

پیشواز من

X کد پیشواز همراه اول X کد آهنگ پیشواز جدید یوسف زمانی مصمم X کد پیشواز یوسف زمانی مصمم X کد آهنگ پیشواز یوسف زمانی مصمم پخش انلاین X کد پیشواز X کد آهنگ پیشواز همراه اول

♥حسـ ــین♥ بازدید : 517 دوشنبه 30 دی 1398
X کد پیشواز همراه اول X کد آهنگ پیشواز جدید یوسف زمانی مصمم X کد پیشواز یوسف زمانی مصمم X کد آهنگ پیشواز یوسف زمانی مصمم پخش انلاین X کد پیشواز X کد آهنگ پیشواز همراه اول یوسف زمانی مصمم X کد آهنگ پیشواز یوسف زمانی مصمم X کد آهنگ پیشواز یوسف زمانی مصمم همراه اول X کد آوای انتظار یوسف زمانی مصمم پخش انلاین X Kod Pishvaz Irancell X کد آهنگ پیشواز یوسف زمانی مصمم ایرانسل X کد پیشواز ایرانسل X کد آوای انتظار یوسف زمانی مصمم X کد آهنگ پیشواز X Kod Pishvaz Hamrah Aval X کد پیشواز جدید - یوسف زمانی مصمم X کد آهنگ پیشواز یوسف زمانی مصمم جدید X کد آهنگ پیشواز ایرانسل یوسف زمانی مصمم

 

 تو تا حالا عاشق نبودی که مثل من که بفهمی دارم چی میگم
دوری عذابه حاله خرابه نرو نرو جون من
خونه رو گردو غبار میکشه لااقل بهم بگو چی شده
که انقد مصمم شدی از پیش من بری زود یه جای دور
شب که بشه حال ما شه خراب خراب تو با خیال راحتت بگیر بخواب
من خیره به ستاره های آسمون تو با غرور لعنتیت تنها بمون
حیف دلی که عاشقونه پای تو موند
شب که بشه حال ما شه خراب خراب تو با خیال راحتت بگیر بخواب
من خیره به ستاره های آسمون تو با غرور لعنتیت تنها بمون
حیف دلی که عاشقونه پای تو موند

عادت میشه زود برام که دیگه سمت تو نیام
میری میفتی گیر گرگای شهر اگه میگم نرو خب خوبتو میخوام
دلم میخواد بارون بیاد این بلای تنهایی سرم نیاد
دلم فقط تورو میخواد نیستی چشام گریه میخواد
شب که بشه حال ما شه خراب خراب تو با خیال راحتت بگیر بخواب
من خیره به ستاره های آسمون تو با غرور لعنتیت تنها بمون
حیف دلی که عاشقونه پای تو موند
شب که بشه حال ما شه خراب خراب تو با خیال راحتت بگیر بخواب
من خیره به ستاره های آسمون تو با غرور لعنتیت تنها بمون
حیف دلی که عاشقونه پای تو موند

 

کد - بزودی







برچسب ها کد پیشواز همراه اول کد آهنگ پیشواز جدید یوسف زمانی مصمم کد پیشواز یوسف زمانی مصمم کد آهنگ پیشواز یوسف زمانی مصمم پخش انلاین کد پیشواز کد آهنگ پیشواز همراه اول یوسف زمانی مصمم کد آهنگ پیشواز یوسف زمانی مصمم کد آهنگ پیشواز یوسف زمانی مصمم همراه اول کد آوای انتظار یوسف زمانی مصمم پخش انلاین Kod Pishvaz Irancell کد آهنگ پیشواز یوسف زمانی مصمم ایرانسل کد پیشواز ایرانسل کد آوای انتظار یوسف زمانی مصمم کد آهنگ پیشواز Kod Pishvaz Hamrah Aval کد پیشواز جدید یوسف زمانی مصمم کد آهنگ پیشواز یوسف زمانی مصمم جدید کد آهنگ پیشواز ایرانسل یوسف زمانی مصمم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو