loading...

پیشواز من

Rbt Code Hamrahe Aval Garsha Rezaei Called Moo Meshki With Play Online » عشق یعنی روزای طلایی یه شب خوب دوتایی من کنارت بی قرارم بی قرارم …!! » عشق خودتی با موی مشکی نگم از تو خو

♥حسـ ــین♥ بازدید : 15 جمعه 10 اردیبهشت 1400

Rbt Code Hamrahe Aval Garsha Rezaei Called Moo Meshki With Play Online

کد آوای انتظار مو مشکی گرشا رضایی همراه اول

» عشق یعنی روزای طلایی یه شب خوب دوتایی من کنارت بی قرارم بی قرارم …!!
» عشق خودتی با موی مشکی نگم از تو خود عشقی نگم از حالی که دارم بی قرارم….
» ای وای از تو دلشو ندارم بری من مگه میذارم بری امشب….
» ای وای از تو دلمو کجا میبری کاشکی تو بمونی نری امشب …!!

1- کد آهنگ پیشواز همراه اول گرشا رضایی مو مشکی: 96610

پخش‌کننده صوت

00:00
 
00:00

» امشب دستای تو مث رقص یه پرنده اس میخندی تو برام خنده های تو کشندس …!!
» هیشکی جز خودمون نمیدونه که چمونه عشقم کار دله منو سمتت میکشونه …!!

2- کد قطعه دوم: 96619

پخش‌کننده صوت

00:00
 
00:00

برای خرید این پیشواز روی سم کارت همراه کد رو به شماره 8989 ارسال کنید.

# در صورت مشکل در کدها از طریق دیدگاه ها به ما اطلاع دهید.







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو