loading...

پیشواز من

کد آهنگ پیشواز ایرانسل ایوان بند سروناز جدید,کد آهنگ ایرانسل ایوان بند سروناز,کد آهنگ پیشواز,کد آهنگ پیشواز جدید ایرانسل ایوان بند سروناز,کد آهنگهای پیشواز ایرانسل ایوان بند سروناز,سایت پیشواز من,کد پ

♥حسـ ــین♥ بازدید : 51 چهارشنبه 08 خرداد 1398

کد آهنگ پیشواز ایرانسل ایوان بند سروناز جدید,کد آهنگ ایرانسل ایوان بند سروناز,کد آهنگ پیشواز,کد آهنگ پیشواز جدید ایرانسل ایوان بند سروناز,کد آهنگهای پیشواز ایرانسل ایوان بند سروناز,سایت پیشواز من,کد پیشواز ایرانسل ایوان بند سروناز,ایرانسل ایوان بند سروناز,سایت آهنگ پیشواز,کد آهنگ پیشواز جدید,کد آهنگ پیشواز ایرانسل ایوان بند سروناز,



کد آهنگ پیشواز ایرانسل ایوان بند سروناز

۳۳۱۱۴۵۴۴ سروناز ۱





۳۳۱۱۴۵۴۵ سروناز ۲





۳۳۱۱۴۵۴۶ سروناز ۳





ماهانه ۳۰۰ تومان  فعال سازی با ارسال کد مورد نظر به ۷۵۷۵
متن ترانه سروناز ایوان بند

بزن آتیش به جونم همه چیم ماله توئه دل دیوونه پسندم دیگه دنبال توئه
تا به سازت برقصم بزن هرجور دلته بزن آتیش اصلا دل ناقابلته
جوری عاشق تو میشم که بپیچه خبرم جون سالم از این عشق نذاری در ببرم
در به در کردی اما سر و سامانه منی من به قلب تو نشستم تو ولی جان منی
تویی زیبا صنم به تو زل میزنم از تو جان و تنم مگه دل میکنم
تویی سروناز من خانه بر انداز من ساز و آواز من نرگس شیراز من
تویی زیبا صنم به تو زل میزنم از تو جان و تنم مگه دل میکنم
تویی سروناز من خانه بر انداز من ساز و آواز من نرگس شیراز من
دانلود آهنگ جدید ایوان بند سروناز با لینک مستقیم

جوری عاشق تو میشم که نمونه اثرم خوبه تو هر بلایی که بیاری به سرم
تو به اندازه ی دلشوره من زیبایی من به اندازه زیبایی تو در به درم
تویی زیبا صنم به تو زل میزنم از تو جان و تنم مگه دل میکنم
تویی سروناز من خانه بر انداز من ساز و آواز من نرگس شیراز من
تویی زیبا صنم به تو زل میزنم از تو جان و تنم مگه دل میکنم
تویی سروناز من خانه بر انداز من ساز و آواز من نرگس شیراز من







منبع
mtn-music.org









برچسب ها کد آهنگ پیشواز ایرانسل ایوان بند سروناز جدید کد آهنگ ایرانسل ایوان بند سروناز کد آهنگ پیشواز کد آهنگ پیشواز جدید ایرانسل ایوان بند سروناز کد آهنگهای پیشواز ایرانسل ایوان بند سروناز سایت پیشواز من کد پیشواز ایرانسل ایوان بند سروناز ایرانسل ایوان بند سروناز سایت آهنگ پیشواز کد آهنگ پیشواز جدید کد آهنگ پیشواز ایرانسل ایوان بند سروناز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو