loading...

پیشواز من

کد آهنگ پیشواز همراه اول نسکافه ناصر عباسیKod pishvaz hamrah avalNaser Abbasi Nescafeکد آهنگ پیشواز همراه اول نسکافه ناصر عباسیترانه و شعر آهنگ نسکافه ناصر عباسینمیدونی توو این لحظه چقدر محتاج دستاتمب

♥حسـ ــین♥ بازدید : 17 دوشنبه 31 شهریور 1399



کد آهنگ پیشواز همراه اول نسکافه ناصر عباسی

Kod pishvaz hamrah avalNaser Abbasi Nescafe

کد آهنگ پیشواز همراه اول نسکافه ناصر عباسی

ترانه و شعر آهنگ نسکافه ناصر عباسی

نمیدونی توو این لحظه چقدر محتاج دستاتم
با اینکه دوری از دنیام هنوزم مات عکساتم

یه بیراهه است جلوی پام توو این روزای دل مرده
یه مجنونم که تقدیرم به تنهایی گره خورده

میخوام خلوت کنم چند وقت بدون تو توو این کافه
تا که پیدات کنم شاید با نور شمع و نسکافه

میخوام عادت کنم بی تو به تنهایی زیر بارون
شاید آروم شم اینجوری توو این دنیای بی قانون

تکست آهنگ نسکافه ناصر عباسی

هنوزم توی این کافه به رویای تو سرگرمم
با من توو خاطرات تو شده دلواپسی سهمم

میخوام خلوت کنم چند وقت بدون تو توو این کافه
تا که پیدات کنم شاید با نور شمع و نسکافه

میخوام عادت کنم بی تو به تنهایی زیر بارون
شاید آروم شم اینجوری توو این دنیای بی قانون



--------پخش-این-کد-بزودی--------
www.pishvazman.rozblog.com








اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو