loading...

پیشواز من

,    کد آهنگ پیشواز همراه اول هرچی آرزوی خوبه,    کد پیشواز احسان خواجه امیری همراه اول,    کد آهنگ پیشواز هرچی آرزوی خوبه مال تو ایرانسل,   

♥حسـ ــین♥ بازدید : 1209 یکشنبه 20 مرداد 1398



,    کد آهنگ پیشواز همراه اول هرچی آرزوی خوبه
,    کد پیشواز احسان خواجه امیری همراه اول
,    کد آهنگ پیشواز هرچی آرزوی خوبه مال تو ایرانسل
,    کد پیشواز غریبانه خواجه امیری
,    کد پیشواز ایرانسل غریبانه احسان خواجه امیری
,    اهنگ پیشواز همراه اول احسان خواجه امیری با پخش انلاین
,    کد پیشواز میوه ممنوعه خواجه امیری
,    کد پیشواز میشه خدارو حس کرد
,    کد اهنگ پیشواز با توام ای رفته از دست

,   

 

 

 ارسال کد به: ۸۹۸۹

نام آهنگ : غریبانه

اثری از : احسان خواجه امیری

اعتبار : ۳۰ روز

رده : موسیقی »» خواننده

اطلاعات: آلبوم برای اولین بار از احسان خواجه امیری

 
هر چی آرزوی خوبه، مال تو
هرچی که خاطره داری، مال من

اون روزای عاشقونه، مال تو
این شبای بیقراری، مال من

منمو، حسرت با تو ما شدن
تو ای یو، بدون من رها شدن

آخر غربت دنیاست مگه نه
اول دوراهی آشنا شدن

تو نگاه آخر تو
آسمون خونه نشین بود
دلتو شکسته بودن
همه ی قصه همین بود

می تونستم با تو باشم

مثه سایه مثل رویا
اما بیدارمو بی تو
مثه تو تنهای تنها

هر چی آرزوی خوبه، مال تو
هرچی که خاطره داری، مال من

اون روزای عاشقونه، مال تو
این شبای بیقراری، مال من

هر چی آرزوی خوبه، مال تو
هرچی که خاطره داری، مال من

اون روزای عاشقونه، مال تو
این شبای بیقراری، مال من

 

همراه اول
کد: 35203
قیمت: 300 تومان
اعتبار: 30 روز

 

ahangecode.blogsky.com







برچسب ها کد آهنگ پیشواز همراه اول هرچی آرزوی خوبه کد پیشواز احسان خواجه امیری همراه اول کد آهنگ پیشواز هرچی آرزوی خوبه مال تو ایرانسل کد پیشواز غریبانه خواجه امیری کد پیشواز ایرانسل غریبانه احسان خواجه امیری اهنگ پیشواز همراه اول احسان خواجه امیری با پخش انلاین کد پیشواز میوه ممنوعه خواجه امیری کد پیشواز میشه خدارو حس کرد کد اهنگ پیشواز با توام ای رفته از دست
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو