loading...

پیشواز من

,    کد آهنگ پیشواز بزن بارون حمید عسکری,    کد پیشواز بزن باران ایهام,    کد پیشواز همراه اول بزن باران ایهام,    کد پیشواز همراه اول بزن ب

♥حسـ ــین♥ بازدید : 129 جمعه 24 آبان 1398


,    کد آهنگ پیشواز بزن بارون حمید عسکری
,    کد پیشواز بزن باران ایهام
,    کد پیشواز همراه اول بزن باران ایهام
,    کد پیشواز همراه اول بزن بارون حمید عسکری
,    کد آهنگ پیشواز بزن باران ایهام همراه اول
,    کد اهنگ پیشواز ایرانسل ایهام بزن باران
,    کد پیشواز بزن باران ایهام ایرانسل
,    کد پیشواز ایرانسل
,    کد آهنگ پیشواز همراه اول حمید عسکری به عشق تو
,   

 

♫♫ بزن بارون، ببار آروم
به روی پلکای خستم
بزن بارون تو میدونی هنوزم یاد اون هستم
با اینکه رفت و پژمردم
هزار بار از غمش مردم
ولی بازم دوسش دارم
دیگه تنهاش نمی ذارم
فکرش تنها نمی زارم
بزن بارون، ببار آروم
به روی پلکای خستم
دارم هرشب میام از خونه بیرون
هوای خونه سنگینه
من هر شعری که این روزا نوشتم
از تو غمگینم
بازم با گریه خوابم کن ،بازم خواب تورو دیدم
دوباره
چقد غمگینم و تنهام
چقد میخوام که باز بارون بباره
بزن بارون، ببار آروم
به روی پلکای خستم
بزن بارون تو میدونی هنوزم یاد اون هستم

http://www.irmp3.ir

tiktaraneh.ir

کد : ٣٣١٧٠٠٢

نام : بزن بارون

اثری از : حمید عسکری

عرضه کننده : بییپ

فعال سازی : کد مورد نظر را به شماره ۷۵۷۵ پیامک دهید .







برچسب ها کد آهنگ پیشواز بزن بارون حمید عسکری کد پیشواز بزن باران ایهام کد پیشواز همراه اول بزن باران ایهام کد پیشواز همراه اول بزن بارون حمید عسکری کد آهنگ پیشواز بزن باران ایهام همراه اول کد اهنگ پیشواز ایرانسل ایهام بزن باران کد پیشواز بزن باران ایهام ایرانسل کد پیشواز ایرانسل کد آهنگ پیشواز همراه اول حمید عسکری به عشق تو
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو