loading...

پیشواز من

همراه اول حامد زمانی شبیه تو,کد آهنگ پیشواز جدید,کد آهنگ همراه اول حامد زمانی شبیه تو,کد آهنگ پیشواز,کد آهنگ پیشواز همراه اول حامد زمانی شبیه تو,کد آهنگ پیشواز همراه اول حامد زمانی شبیه تو جدید,کد پیش

♥حسـ ــین♥ بازدید : 147 پنجشنبه 02 خرداد 1398

همراه اول حامد زمانی شبیه تو,کد آهنگ پیشواز جدید,کد آهنگ همراه اول حامد زمانی شبیه تو,کد آهنگ پیشواز,کد آهنگ پیشواز همراه اول حامد زمانی شبیه تو,کد آهنگ پیشواز همراه اول حامد زمانی شبیه تو جدید,کد پیشواز همراه اول حامد زمانی شبیه تو,کد آهنگ پیشواز جدید همراه اول حامد زمانی شبیه تو,کد آهنگهای پیشواز همراه اول حامد زمانی شبیه تو,سایت آهنگ پیشواز,سایت پیشواز من,

 

یکی انگار داره دل رو به یه جای غریبی می کشونه …

اون که با چادر خاکیش گناهای همه رو می پوشونه …

انگاری دست خودم نیست …

انگار داره دلم باز بهونه …

چشم گریون ٬ مثل بارون ٬ می چکن اشک های من دونه دونه …

تا می خوام پا بذارم رو عهدی که بسته دلم توی حرم ….

یکی دستاشو می ذاره دوباره مثل قدیما رو سرم …

نمی ذاره که دوباره من بمونم و دل در به درم …

عمری این در و اون در زد این دل …

به هم جا سر زد این دل …

اما نشد …

هرچی که بدی بود دیدم مادر …

خوشی بود چشیدم مادر …

در وا نشد …

یا زهرا …

یه نگاه کنید تموم همه ی غم و درد ها …

یا زهرا یه نگاه کنید تموم همه ی غم و درد ها …

مادر به فدای اسمت جونم …

همه ی عمرم مدیونم …

مدیون تو …

کاشکی بخری این دل رو آخر ..

بذارن اسمم رو مادر …

مجنون تو …

یا زهرا …

یه نگاه کنید تموم همه ی غم و درد ها …

یا زهرا …

یه نگاه کنید تموم همه ی غم و درد ها …

یا زهرا …

یه نگاه کنید تموم همه ی غم و درد ها …

 

https://nicmusic.net/

 

 

کد آهنگ پیشواز همراه اول حامد زمانی شبیه تو

89329        شبیه تو 4     حامد زمانی

89328        شبیه تو 3     حامد زمانی

89327        شبیه تو 2     حامد زمانی

89326        شبیه تو 1     حامد زمانی







برچسب ها همراه اول حامد زمانی شبیه تو کد آهنگ پیشواز جدید کد آهنگ همراه اول حامد زمانی شبیه تو کد آهنگ پیشواز کد آهنگ پیشواز همراه اول حامد زمانی شبیه تو کد آهنگ پیشواز همراه اول حامد زمانی شبیه تو جدید کد پیشواز همراه اول حامد زمانی شبیه تو کد آهنگ پیشواز جدید همراه اول حامد زمانی شبیه تو کد آهنگهای پیشواز همراه اول حامد زمانی شبیه تو سایت آهنگ پیشواز سایت پیشواز من
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو