loading...

پیشواز من

کد آهنگ همراه اول امو باند نموند رفت,کد آهنگ پیشواز,کد آهنگهای پیشواز همراه اول امو باند نموند رفت,کد آهنگ پیشواز همراه اول امو باند نموند رفت جدید,سایت آهنگ پیشواز,سایت پیشواز من,کد آهنگ پیشواز همراه

♥حسـ ــین♥ بازدید : 383 سه شنبه 07 خرداد 1398

کد آهنگ همراه اول امو باند نموند رفت,کد آهنگ پیشواز,کد آهنگهای پیشواز همراه اول امو باند نموند رفت,کد آهنگ پیشواز همراه اول امو باند نموند رفت جدید,سایت آهنگ پیشواز,سایت پیشواز من,کد آهنگ پیشواز همراه اول امو باند نموند رفت,کد آهنگ پیشواز جدید همراه اول امو باند نموند رفت,همراه اول امو باند نموند رفت,کد پیشواز همراه اول امو باند نموند رفت,کد آهنگ پیشواز جدید,

 

کد اهنگ پیشواز همراه اول امو باند نموند رفت

کد آهنگهای پیشواز همراه اول امو بند(کامل)

 

28920      نموند رفت3      امو باند

28919      نموند رفت2      امو باند

28918      نموند رفت1      امو باند

 

 

نموند و رفت تو روزایه سخت منو تنهام گذاشت با خیاله تخت
چند روز که حاله من بده به قلبه عاشقم خوشی نیومده

شکسته بازم بغضه تو گلوم آخه یه چند تا عکسش افتاده پهلوم
رفت اونی که میگفتم دوسم داره همونکه میگفت تنهام نمیذاره تنهام نمیذاره تنهام نمیذاره

یه گوشه از اتاق میشنیمو همش یه خاطره میاد تو ذهنم ازش
اون روز آخرو میاد به خاطرم که داد زدم نرو بمون به خاطرم بمون به خاطرم

با اینکه رفت با اینکه تنهام گذاشت تو سختیا دلم میخواد دوباره بهش بگم که برگرد بیا برگرد بیا

تکست آهنگ نموند و رفت امو باند

یادش میفتمو یه بغضی میگیره گلومو خود به خود
از یه جا به بعد میخواستم هی فراموشش کنم نشد

همه بهم میگن اون دیگه رفته دل زده شده ازت
گریه کن ولی به فکر برگشتنش نباش فقط به فکر برگشتنش نباش فقط

یه گوشه از اتاق میشنیمو همش یه خاطره میاد تو ذهنم ازش
اون روز آخرو میاد به خاطرم که داد زدم نرو بمون به خاطرم بمون به خاطرم

با اینکه رفت با اینکه تنهام گذاشت تو سختیا دلم میخواد دوباره بهش بگم که برگرد بیا برگرد بیا

https://www.faratext.com








برچسب ها کد آهنگ همراه اول امو باند نموند رفت کد آهنگ پیشواز کد آهنگهای پیشواز همراه اول امو باند نموند رفت کد آهنگ پیشواز همراه اول امو باند نموند رفت جدید سایت آهنگ پیشواز سایت پیشواز من کد آهنگ پیشواز همراه اول امو باند نموند رفت کد آهنگ پیشواز جدید همراه اول امو باند نموند رفت همراه اول امو باند نموند رفت کد پیشواز همراه اول امو باند نموند رفت کد آهنگ پیشواز جدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو