loading...

پیشواز من

X کد آهنگ پیشواز جدید دیوونه ی دیوونه گرشا رضایی همراه اول X کد آهنگ پیشواز X کد آهنگ پیشواز دیوونه ی دیوونه گرشا رضایی همراه اول X کد آوای انتظار دیوونه ی دیوونه گرشا رضایی همراه

♥حسـ ــین♥ بازدید : 1514 دوشنبه 10 تیر 1398
X کد آهنگ پیشواز جدید دیوونه ی دیوونه گرشا رضایی همراه اول X کد آهنگ پیشواز X کد آهنگ پیشواز دیوونه ی دیوونه گرشا رضایی همراه اول X کد آوای انتظار دیوونه ی دیوونه گرشا رضایی همراه اول X کد پیشواز دیوونه ی دیوونه گرشا رضایی همراه اول X کد پیشواز - دیوونه ی دیوونه گرشا رضایی همراه اول X دیوونه ی دیوونه گرشا رضایی همراه اول X کد پیشواز آهنگ دیوونه ی دیوونه گرشا رضایی همراه اول X دیوونه ی دیوونه گرشا رضایی ایرانسل X کد آهنگ پیشواز جدید دیوونه ی دیوونه گرشا رضایی ایرانسل X کد آهنگ پیشواز دیوونه ی دیوونه گرشا رضایی ایرانسل X کد پیشواز دیوونه ی دیوونه گرشا رضایی ایرانسل X کد پیشواز آهنگ دیوونه ی دیوونه گرشا رضایی ایرانسل X کد آوای انتظار دیوونه ی دیوونه گرشا رضایی ایرانسل X کد پیشواز - دیوونه ی دیوونه گرشا رضایی ایرانسل


کد پیشواز آهنگ دیوونه ی دیوونه گرشا رضایی

Kod Pishvaz Garsha Rezaei Divooneye Divoone

کد پیشواز آهنگ دیوونه ی دیوونه گرشا رضایی

ترانه و شعر آهنگ دیوونه ی دیوونه گرشا رضایی

جونم مثه دیوونه ها میگردم دورت چون دوست دارم
جونم حاله دلم عالیه با هر طورت چون دوست دارم

دیوونه ی دیوونه ی دیوونه ات شدم ای داد
دلِ ساده م تو رو میخواد ای داد ای داد

بی تو نه میخوام و نه میتونم من تویِ دنیا


تک و تنها بی تو باشم تنها تنها

تکست آهنگ دیوونه ی دیوونه گرشا رضایی

باز بارونه که میباره این حس دیدن داره تکرارش خوبه
این دیوونه نمیتونه از تو دست برداره اقرارش خوبه

دیوونه ی دیوونه ی دیوونه ت شدم ای داد
دله ساده م تو رو میخواد ای داد ای داد

بی تو نه میخوام و نه میتونم من تویه دنیا
تک و تنها بی تو باشم تنها تنها

جونی تو آروم شو نرو نذار تنها شم
کی باشم یادت بدم عشقو باید برگردی

همونی که میدونی که دلم به تو نزدیکه
دیوونه دیگه کی نمیدونه دیوونه م کردی

دیوونه ی دیوونه ی دیوونه ت شدم ای داد
دله ساده م تو رو میخواد ای داد ای داد

بی تو نه میخوام و نه میتونم من تویه دنیا
تک و تنها بی تو باشم تنها تنها



faratext.com








برچسب ها کد آهنگ پیشواز جدید دیوونه ی دیوونه گرشا رضایی همراه اول کد آهنگ پیشواز کد آهنگ پیشواز دیوونه ی دیوونه گرشا رضایی همراه اول کد آوای انتظار دیوونه ی دیوونه گرشا رضایی همراه اول کد پیشواز دیوونه ی دیوونه گرشا رضایی همراه اول کد پیشواز دیوونه ی دیوونه گرشا رضایی همراه اول دیوونه ی دیوونه گرشا رضایی همراه اول کد پیشواز آهنگ دیوونه ی دیوونه گرشا رضایی همراه اول دیوونه ی دیوونه گرشا رضایی ایرانسل کد آهنگ پیشواز جدید دیوونه ی دیوونه گرشا رضایی ایرانسل کد آهنگ پیشواز دیوونه ی دیوونه گرشا رضایی ایرانسل کد پیشواز دیوونه ی دیوونه گرشا رضایی ایرانسل کد پیشواز آهنگ دیوونه ی دیوونه گرشا رضایی ایرانسل کد آوای انتظار دیوونه ی دیوونه گرشا رضایی ایرانسل کد پیشواز دیوونه ی دیوونه گرشا رضایی ایرانسل
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو