loading...

پیشواز من

,    کد اهنگ پیشواز حمید عسکری به نام هزار درجه,    کد اهنگ پیشواز حمید عسکری مرفین,    حمید عسکری هزار درجه 2,    کد اهنگ پیشواز حمید عسکری

♥حسـ ــین♥ بازدید : 365 پنجشنبه 22 خرداد 1399




,    کد اهنگ پیشواز حمید عسکری به نام هزار درجه
,    کد اهنگ پیشواز حمید عسکری مرفین
,    حمید عسکری هزار درجه 2
,    کد اهنگ پیشواز حمید عسکری گذشته
,    اهنگ پیشواز جدید حمید عسکری کجای دنیامی
,    اهنگ پیشواز جدید حمید عسکری رفت دلم
,    اهنگ پیشواز جدید حمید عسکری چشم سیاه
,    کد اهنگ پیشواز جدید حمید عسکری حلالم کن
,    کد اهنگ پیشواز جدید حمید عسکری بی وفا
,    کد اهنگ پیشواز

متن آهنگ حمید عسکری به نام هزار درجه

کنار کی آخه آروم کنم این قلب
مریضو آخه تو ازم گرفتی همه چیزو
خاطره هاتو نبر فقط میخوام این یه چیزو
بعد تو آخه به کی میتونم تکیه کنم
وقتی حالم بده رو شونه کی گریه کنم
نگو خداحافظ عزیزم که میخوام سکته کنم
دلم عاشق چشماته نگو نمیدونی هنوزم پای تو موندم نگو نمیبینی
هزار درجه تب دارم نگو نمیمونی
دلم عاشق چشماته نگو نمیدونی هنوزم پای تو موندم نگو نمیبینی
هزار درجه تب دارم نگو نمیمونی
تنهایی بعد از تو از همه دنیا خطم زد و از همه دورم کرد
از بس که گریه کردم دیگه نا ندارم ببین این اشکا کورم کرد
دلم عاشق چشماته نگو نمیدونی هنوزم پای تو موندم نگو نمیبینی
هزار درجه تب دارم نگو نمیمونی
دلم عاشق چشماته نگو نمیدونی هنوزم پای تو موندم نگو نمیبینی
هزار درجه تب دارم نگو نمیمونی

,    کد اهنگ پیشواز حمید عسکری به نام هزار درجه

بزودی







برچسب ها کد اهنگ پیشواز حمید عسکری به نام هزار درجه کد اهنگ پیشواز حمید عسکری مرفین حمید عسکری هزار درجه 2 کد اهنگ پیشواز حمید عسکری گذشته اهنگ پیشواز جدید حمید عسکری کجای دنیامی اهنگ پیشواز جدید حمید عسکری رفت دلم اهنگ پیشواز جدید حمید عسکری چشم سیاه کد اهنگ پیشواز جدید حمید عسکری حلالم کن کد اهنگ پیشواز جدید حمید عسکری بی وفا کد اهنگ پیشواز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو