loading...

پیشواز من

کد پیشواز ایرانسل دیوونه حالی احسان خواجه امیریKod pishvaz Irancell Ehsan Khajeh Amiri Divooneh Haliکد پیشواز ایرانسل دیوونه حالی احسان خواجه امیریمتن اهنگ آهنگ دیوونه حالی احسان خواجه امیریدوس دارم م

♥حسـ ــین♥ بازدید : 47 پنجشنبه 23 بهمن 1399

کد پیشواز ایرانسل دیوونه حالی احسان خواجه امیری

Kod pishvaz Irancell Ehsan Khajeh Amiri Divooneh Hali

کد پیشواز ایرانسل دیوونه حالی احسان خواجه امیری

متن اهنگ آهنگ دیوونه حالی احسان خواجه امیری

دوس دارم من این عشق خیالی رو
دوس دارم من این دیوونه حالی رو

دوس دارم من این حس نفس گیرو
دوس دارم من این خاطره بازی رو

من و تو باشیم و انتظار قرار دوباره
من و تو باشیم و خنده ای که تمومی داره

من و تو باشیم و حال خوب دلامون دلامون
رها بشیم از این روزگاری که بی اعتباره

تکست آهنگ دیوونه حالی احسان خواجه امیری

تو ببین اگه خالیم از همه این همه از تو پُرم
تو ببین که نمیشه از این همه خاطره دل ببرم

تو ببین که نبودیم از تو و فکر تو رد نشدم
میتونم تورو حس کنم این همه ساده کنار خودم
مث پلک زدنی توو وجود منی

دوس دارم من این عشق خیالی رو
دوس دارم من این دیوونه حالی رو

دوس دارم من این خاطره بازی رو
دوس دارم من این تصویر سازی رو

دوس دارم من این عشق خیالی رو
دوس دارم من این دیوونه حالی رو









اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو