loading...

پیشواز من

سایت آهنگ پیشواز,کد آهنگ  آرون افشار با نام خط و نشان,کد آهنگ پیشواز جدید  آرون افشار با نام خط و نشان,کد آهنگ پیشواز  آرون افشار با نام خط و نشان جدید,کد آهنگ پیشواز جدید,کد پیشواز&nbs

♥حسـ ــین♥ بازدید : 695 یکشنبه 18 فروردین 1398

سایت آهنگ پیشواز,کد آهنگ  آرون افشار با نام خط و نشان,کد آهنگ پیشواز جدید  آرون افشار با نام خط و نشان,کد آهنگ پیشواز  آرون افشار با نام خط و نشان جدید,کد آهنگ پیشواز جدید,کد پیشواز  آرون افشار با نام خط و نشان,سایت پیشواز من,کد آهنگ پیشواز  آرون افشار با نام خط و نشان,کد آهنگهای پیشواز  آرون افشار با نام خط و نشان,کد آهنگ پیشواز, آرون افشار با نام خط و نشان,

 

بی من نتوانی این خط و نشان لبریزم از عشق آرامش جان
باران ببارد عجب حال خوشی شاید ندانی ولی باعثشی
بی من نتوانی این خط و نشان لبریزم از عشق آرامش جان
باران ببارد عجب حال خوشی شاید ندانی ولی باعثشی
در دل من افتاده عشقت زمینگیر شدم سر تو با قسمت با تقدیر درگیر شدم

 

https://naslemusic.com

 

کد آهنگ پیشواز ایرانسل آرون افشار خط و نشان







برچسب ها سایت آهنگ پیشواز کد آهنگ آرون افشار با نام خط و نشان کد آهنگ پیشواز جدید آرون افشار با نام خط و نشان کد آهنگ پیشواز آرون افشار با نام خط و نشان جدید کد آهنگ پیشواز جدید کد پیشواز آرون افشار با نام خط و نشان سایت پیشواز من کد آهنگ پیشواز آرون افشار با نام خط و نشان کد آهنگهای پیشواز آرون افشار با نام خط و نشان کد آهنگ پیشواز آرون افشار با نام خط و نشان
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو