loading...

پیشواز من

کد آهنگ پیشواز ایرانسل تو غصه نخور کد پیشواز ایرانسل آهنگ تو غصه نخور از مجید خراطها ایرانسل آهنگ تو غصه نخور از مجید خراطها,سایت آهنگ پیشواز,کد پیشواز ایرانسل آهنگ تو غصه نخور از مجید خراطها,کد آهن

♥حسـ ــین♥ بازدید : 99 دوشنبه 07 آبان 1397

کد آهنگ پیشواز ایرانسل تو غصه نخور

کد پیشواز ایرانسل آهنگ تو غصه نخور از مجید خراطها

ایرانسل آهنگ تو غصه نخور از مجید خراطها,سایت آهنگ پیشواز,کد پیشواز ایرانسل آهنگ تو غصه نخور از مجید خراطها,کد آهنگ ایرانسل آهنگ تو غصه نخور از مجید خراطها,کد آهنگ پیشواز,کد آهنگ پیشواز ایرانسل آهنگ تو غصه نخور از مجید خراطها جدید,کد آهنگ پیشواز جدید,کد آهنگ پیشواز جدید ایرانسل آهنگ تو غصه نخور از مجید خراطها,کد آهنگ پیشواز ایرانسل آهنگ تو غصه نخور از مجید خراطها,کد آهنگهای پیشواز ایرانسل آهنگ تو غصه نخور از مجید خراطها,

کد پیشواز ایرانسل

آهنگ تو غصه نخور از مجید خراطها

از آلبوم دیگه میرم

به همراه متن آهنگ

Majid Kharatha – To Ghosse Nakhor

آهنگ مسافر از مجید خراطها

 

 

متن آهنگ Music Text

الهی قربونت برم ، تو غصه منو نخور

منم یجور سر میکنم ، تو خیلی ساده دل ببُر

تو فکر هیچیو نکن ، ببین هنوزم سر پام

فقط واسه دلتنگیه ، اگر که اشکی تو چشام . . .

پشتم ببین خمیده نیست ، فقط یه بغض تو گلوم

تورو خدا پاشو برو ، نیا با گریه روبروم

یروز باید اینطور میشد ، یا خیلی زود یا خیلی دیر

یه لطفی کن یواشکی ، دیگه سراغمو نگیر

♫♫♫

آره سراغمو نگیر ، بذار ندونی من کجام

پاشو برو ، بسه دیگه ! نذار بریزه گریه هام

فقط برو عزیز من ، نگاه به پشت سر نکن

از این به بعد به یاد من ، دقیقه هاتو سر نکن

برو ! نمیخوام که دیگه ، تورو دل آزرده کنم

من که یه آرزوت رو هم ، نشد براورده کنم

خودت تمومش کن برو ، دیگه حمایتم نکن

حالا که میتونی بری ، نمون ! اذیتم نکن

♫♫♫

از این به بعد خاطره ها ، همدم شب های منه

رو بوم من به جای تو ، هیچکسی پر نمیزنه

برو به آرزوت برس ، حستو باور میکنم

نترس منم یجور با این ، تنهایی ها سر میکنم

تو میری اما تا ابد ، عشق تو مهمون منه

عشق تو تا همیشه تو ، فکر و رگ و خون منه

یروز باید اینطور میشد ، یا خیلی زود یا خیلی دیر

یه لطفی کن یواشکی ، دیگه سراغمو نگیر

♫♫♫

آره سراغمو نگیر ، بذار ندونی من کجام

پاشو برو ، بسه دیگه ! نذار بریزه گریه هام

فقط برو عزیز من ، نگاه به پشت سر نکن

از این به بعد به یاد من ، دقیقه هاتو سر نکن

برو ! نمیخوام که دیگه ، تورو دل آزرده کنم

من که یه آرزوت رو هم ، نشد براورده کنم

خودت تمومش کن برو ، دیگه حمایتم نکن

حالا که میتونی بری ، نمون ! اذیتم نکن

 

کد پیشواز

3315589 تو غصه نخور

http://rbtmusic.ir/irancell/3315589/

 







برچسب ها ایرانسل آهنگ تو غصه نخور از مجید خراطها سایت آهنگ پیشواز کد پیشواز ایرانسل آهنگ تو غصه نخور از مجید خراطها کد آهنگ ایرانسل آهنگ تو غصه نخور از مجید خراطها کد آهنگ پیشواز کد آهنگ پیشواز ایرانسل آهنگ تو غصه نخور از مجید خراطها جدید کد آهنگ پیشواز جدید کد آهنگ پیشواز جدید ایرانسل آهنگ تو غصه نخور از مجید خراطها کد آهنگ پیشواز ایرانسل آهنگ تو غصه نخور از مجید خراطها کد آهنگهای پیشواز ایرانسل آهنگ تو غصه نخور از مجید خراطها
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو