loading...

پیشواز من

,    ,    کد آهنگ پیشواز ایرانسل لالایی علی اصغر,    کد اهنگ پیشواز گهواره بی تاب اصغر همراه اول,    کد های اهنگ پیشواز ایرانسل,  

♥حسـ ــین♥ بازدید : 725 یکشنبه 31 شهریور 1398


,   
,    کد آهنگ پیشواز ایرانسل لالایی علی اصغر
,    کد اهنگ پیشواز گهواره بی تاب اصغر همراه اول
,    کد های اهنگ پیشواز ایرانسل
,    کد آهنگ پیشواز ایرانسل حسین آرام جانم
,    کد آهنگ پیشواز ایرانسل سید و مولا حسین
,    کد آهنگ پیشواز ایرانسل حاج امیر عباسی
,    کد آهنگ پیشواز ایرانسل قافله سالار من
,    آهنگ پیشواز ایرانسل ویژه محرم
,    کد آهنگ پیشواز مداحی

 

کد پیشواز ایرانسل علی عبدالمالکی علی اصغر

۵۵۱۱۹۳۸ / علی اصغر ۱ / علی عبدالمالکی

۵۵۱۱۹۳۹ / علی اصغر ۲ / علی عبدالمالکی

۵۵۱۴۲۸۵ / علی اصغر ۳ / علی عبدالمالکی

بخشی از متن همین ترانه علی اصغر علی عبدالمالکی:

علی اصغر چشاتُ باز کن

پاشو مادر واسه من ناز کن

واسه خنده ت دل من تنگه
چرا لب هات دیگه بی رنگه

چرا لب هات دیگه بی رنگه

لای لای علی اصغر
لای لای گل پرپر
لای لای بخواب آروم
لای لایی مادر

لای لای علی اصغر
لای لای گل پرپر
لای لای بخواب آروم
لای لایی مادر

آی علی شیرین زبانم
آی علی دردت به جانم

بخواب مادر بخواب
لای لای علی جان
گل پرپر بخواب
لای لای علی جان

علی اصغر چشاتُ باز کن

پاشو مادر واسه من ناز کن

واسه خنده ت دل من تنگه
چرا لب هات دیگه بی رنگه

چرا لب هات دیگه بی رنگه

لای لای علی اصغر
لای لای گل پرپر
لای لای بخواب آروم
لای لایی مادر

لای لای علی اصغر
لای لای گل پرپر
لای لای بخواب آروم
لای لایی مادر

لای لای علی اصغر
لای لای گل پرپر
لای لای بخواب آروم
لای لایی مادر

 

 

https://navatv.com/

 

 







برچسب ها کد آهنگ پیشواز ایرانسل لالایی علی اصغر کد اهنگ پیشواز گهواره بی تاب اصغر همراه اول کد های اهنگ پیشواز ایرانسل کد آهنگ پیشواز ایرانسل حسین آرام جانم کد آهنگ پیشواز ایرانسل سید و مولا حسین کد آهنگ پیشواز ایرانسل حاج امیر عباسی کد آهنگ پیشواز ایرانسل قافله سالار من آهنگ پیشواز ایرانسل ویژه محرم کد آهنگ پیشواز مداحی کد اهنگ پیشواز علی اصغر ایرانسل کد آهنگ پیشواز همراه اول نوحه آذری کداهنگ پیشواز محرمی کد اهنگ پیشواز مذهبی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو