loading...

پیشواز من

کد آهنگ همراه اول حمید هیراد شوخیه مگه,سایت آهنگ پیشواز,کد آهنگ پیشواز جدید همراه اول حمید هیراد شوخیه مگه,کد آهنگ پیشواز همراه اول حمید هیراد شوخیه مگه جدید,کد آهنگ پیشواز جدید,کد پیشواز همراه اول حم

♥حسـ ــین♥ بازدید : 105 شنبه 26 آبان 1397

کد آهنگ همراه اول حمید هیراد شوخیه مگه,سایت آهنگ پیشواز,کد آهنگ پیشواز جدید همراه اول حمید هیراد شوخیه مگه,کد آهنگ پیشواز همراه اول حمید هیراد شوخیه مگه جدید,کد آهنگ پیشواز جدید,کد پیشواز همراه اول حمید هیراد شوخیه مگه,همراه اول حمید هیراد شوخیه مگه,کد آهنگ پیشواز همراه اول حمید هیراد شوخیه مگه,کد آهنگهای پیشواز همراه اول حمید هیراد شوخیه مگه,کد آهنگ پیشواز,

 

گر جان به جان من کنی جانو جهان من تویی سیر نمیشوم ز تو تابو توان من تویی
نظری به حاله ما کن تا روم به سمت کوی ات دیوانه تر از دلم نیست تا شود اسیر رویت

شوخیه مگه بذاری بری نمونی تو یار منی نشون به اون نشونی
شوخیه مگه دلو بزنی به دریا عاشقی کنی پرسه نزنی تو شبها

شوخیه مگه بذاری بری نمونی تو یار منی نشون به اون نشونی
شوخیه مگه دلو بزنی به دریا عاشقی کنی پرسه نزنی تو شبها

http://www.faratext.com

چه کنم وجود من با دله تو ساز شد همه دنیای من آن دلبر طناز شد
تو که بی وفا نبودی پر جور و جفا نبودی تو همه وجود مایی تو ز ما جدا نبودی ای ز ما جدا نبودی

شوخیه مگه بذاری بری نمونی تو یار منی نشون به اون نشونی
شوخیه مگه دلو بزنی به دریا عاشقی کنی پرسه نزنی تو شبها

شوخیه مگه بذاری بری نمونی تو یار منی نشون به اون نشونی
شوخیه مگه دلو بزنی به دریا عاشقی کنی پرسه نزنی تو شبها

 

طبق سرچ و بررسی مدیر سایت کد آهنگ پیشواز همراه اول حمید هیراد شوخیه مگه  هنوز منتشر نشده   ( پیدا نشده)








برچسب ها کد آهنگ همراه اول حمید هیراد شوخیه مگه سایت آهنگ پیشواز کد آهنگ پیشواز جدید همراه اول حمید هیراد شوخیه مگه کد آهنگ پیشواز همراه اول حمید هیراد شوخیه مگه جدید کد آهنگ پیشواز جدید کد پیشواز همراه اول حمید هیراد شوخیه مگه همراه اول حمید هیراد شوخیه مگه کد آهنگ پیشواز همراه اول حمید هیراد شوخیه مگه کد آهنگهای پیشواز همراه اول حمید هیراد شوخیه مگه کد آهنگ پیشواز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو