loading...

پیشواز من

کد پیشواز همراه اول آهای دنیا ایمان غلامی,کد آهنگ پیشواز جدید همراه اول آهای دنیا ایمان غلامی,کد آهنگ پیشواز,کد آهنگهای پیشواز همراه اول آهای دنیا ایمان غلامی,کد آهنگ پیشواز همراه اول آهای دنیا ایمان

♥حسـ ــین♥ بازدید : 4164 شنبه 29 دی 1397

کد پیشواز همراه اول آهای دنیا ایمان غلامی,کد آهنگ پیشواز جدید همراه اول آهای دنیا ایمان غلامی,کد آهنگ پیشواز,کد آهنگهای پیشواز همراه اول آهای دنیا ایمان غلامی,کد آهنگ پیشواز همراه اول آهای دنیا ایمان غلامی جدید,سایت آهنگ پیشواز,کد آهنگ پیشواز جدید,کد آهنگ پیشواز همراه اول آهای دنیا ایمان غلامی,کد آهنگ همراه اول آهای دنیا ایمان غلامی,همراه اول آهای دنیا ایمان غلامی,

آدما چیه؟! چــِه تونه؟! چرا اینطوری شدین؟!
هیچکی به فکر کسی نیست
هرکاریمی خواین می کنین
چرا هرکی از همه بیزاره
از کسی کمک بخواه تورو تنها میزاره
آهای دنیا من خسته شدم جونم و بگیر
ک خیلی پــُرَم
آهای دنیا من خسته شدم جونم و بگیر
ک خیلی پــُرَم
آدما چیه؟! چــِه تونه؟! چرا اینطوری شدین؟!
واسه هرچی که می خواین
هرکاری می خواین می کنین
من ک از زندگی باتو خیری ندیدم
جونم و بگیر! آره بگیر
به آخرش رسیدم
آهای دنیا من خسته شدم جونم و بگیر
ک خیلی پــُرَم
آهای دنیا من خسته شدم جونم و بگیر
ک خیلی پــُرَم
آهای دنیا

دانلود آهنگ کیفیت بالا با لینک مستقیم

http://new-song.ir

کد آهنگ پیشواز همراه اول آهای دنیا ایمان غلامی

 

هنوز منتشر نشده - پس از انتشار در سایت قرار میگیرد







برچسب ها کد پیشواز همراه اول آهای دنیا ایمان غلامی کد آهنگ پیشواز جدید همراه اول آهای دنیا ایمان غلامی کد آهنگ پیشواز کد آهنگهای پیشواز همراه اول آهای دنیا ایمان غلامی کد آهنگ پیشواز همراه اول آهای دنیا ایمان غلامی جدید سایت آهنگ پیشواز کد آهنگ پیشواز جدید کد آهنگ پیشواز همراه اول آهای دنیا ایمان غلامی کد آهنگ همراه اول آهای دنیا ایمان غلامی همراه اول آهای دنیا ایمان غلامی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو