loading...

پیشواز من

سامان جلیلی ترس همراه اول,سایت آهنگ پیشواز,کد آهنگ پیشواز جدید,کد آهنگ پیشواز,کد آهنگ پیشواز سامان جلیلی ترس همراه اول,کد آهنگ پیشواز جدید سامان جلیلی ترس همراه اول,کد پیشواز سامان جلیلی ترس همراه اول

♥حسـ ــین♥ بازدید : 81 شنبه 06 بهمن 1397

سامان جلیلی ترس همراه اول,سایت آهنگ پیشواز,کد آهنگ پیشواز جدید,کد آهنگ پیشواز,کد آهنگ پیشواز سامان جلیلی ترس همراه اول,کد آهنگ پیشواز جدید سامان جلیلی ترس همراه اول,کد پیشواز سامان جلیلی ترس همراه اول,کد آهنگهای پیشواز سامان جلیلی ترس همراه اول,کد آهنگ سامان جلیلی ترس همراه اول,کد آهنگ پیشواز سامان جلیلی ترس همراه اول جدید,

 

بگو گناه من چی بود آخه دل کندی ازمو شبا بیدارمو روزا بیتابم
میبینی حالمو فکر اینکه دیگه نمیبینمت و دیگه نیستی خوب منو میکشه منی که دل خوشه
تو با نگاهتم و نشد با رفتنت گذشته رو حتی

این زندگیمو بی تو مرور کنم نشد که دور کنم از تو خیالمو
وقتی ثانیه ها یاد آوره نبودتن تقویم داره بر عکس میره نبودت میگیره همه ی سالمو

حرف زیاده تو دلم حل نمیشه مشکلم با تو که نشد یه بار بگی دوست دارم
هیچ علاقه ای به من از خودت نشون ندادی که بگم عاشقی که بگم عاشقی

ترس دارم از عشقه تو چون باعث نشد که تو از غرور لعنتیت بتونی کم کنی
تو اومدی با حضورت که زندگیمو بیشتر اسیر غم کنی , اسیر غم کنی

تکست آهنگ ترس سامان جلیلی

شاید برای تو خاطره با عکسهای دوتاییمون عذاب آور شده واسه تو بیخوده موندن کنار من
اما خاطره هایی که از تو برای من مونده دیوونم کرده و همشون درده و برو عزیزه من

حرف زیاده تو دلم حل نمیشه مشکلم با تو که نشد یه بار بگی دوست دارم
هیچ علاقه ای به من از خودت نشون ندادی که بگم عاشقی که بگم عاشقی

ترس دارم از عشقه تو چون باعث نشد که تو از غرور لعنتیت بتونی کم کنی
تو اومدی با حضورت که زندگیمو بیشتر اسیر غم کنی , اسیر غم کنی

http://www.faratext.com

کد اهنگ پیشواز سامان جلیلی ترس همراه اول

 

بزودی .... پس از انتشار در سایت قرار میگیرد







برچسب ها سامان جلیلی ترس همراه اول سایت آهنگ پیشواز کد آهنگ پیشواز جدید کد آهنگ پیشواز کد آهنگ پیشواز سامان جلیلی ترس همراه اول کد آهنگ پیشواز جدید سامان جلیلی ترس همراه اول کد پیشواز سامان جلیلی ترس همراه اول کد آهنگهای پیشواز سامان جلیلی ترس همراه اول کد آهنگ سامان جلیلی ترس همراه اول کد آهنگ پیشواز سامان جلیلی ترس همراه اول جدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو