loading...

پیشواز من

سایت آهنگ پیشواز,کد آهنگهای پیشواز رامین بی باک یهو میزاره میره ,کد آهنگ پیشواز رامین بی باک یهو میزاره میره ,کد آهنگ پیشواز رامین بی باک یهو میزاره میره  جدید,کد آهنگ پیشواز جدید,سایت پیشواز من,

♥حسـ ــین♥ بازدید : 283 دوشنبه 15 بهمن 1397

سایت آهنگ پیشواز,کد آهنگهای پیشواز رامین بی باک یهو میزاره میره ,کد آهنگ پیشواز رامین بی باک یهو میزاره میره ,کد آهنگ پیشواز رامین بی باک یهو میزاره میره  جدید,کد آهنگ پیشواز جدید,سایت پیشواز من,کد آهنگ رامین بی باک یهو میزاره میره ,کد آهنگ پیشواز,کد پیشواز رامین بی باک یهو میزاره میره ,کد آهنگ پیشواز جدید رامین بی باک یهو میزاره میره ,رامین بی باک یهو میزاره میره ,pishvazman.rozblog.com,

 

کد پیشواز رامین بی باک یهو میزاره میره

یهو میذاره میره میزنه به سرش منو تنها میذاره ولی می مونه غمش
شبو بی خوابیه من تنهام با یه نور شمع هر بار صدات زدم دورتر شدی ازم

دل بریدی از این منه دیوونه عزیزم این کارات تو دلم می مونه چرا دل کندن واسه تو آسونه
وای از این عشقو زخمای تو سینه منو تهرانو شبای غمگینش عشق هم تلخه هم به دل میشینه

تکست آهنگ یهو میذاره میره رامین بی باک و کاروئل

من باختم زندگیمو دوباره برگرد نه نمیخوام بسازم دوباره با درد
من هنوزم همونم نگو دوسم نداری نگو نمیشه با من بسازی

دل بریدی از این منه دیوونه عزیزم این کارات تو دلم می مونه چرا دل کندن واسه تو آسونه
وای از این عشقو زخمای تو سینه منو تهرانو شبای غمگینش عشق هم تلخه هم به دل میشینه

دل بریدی از این منه دیوونه عزیزم این کارات تو دلم می مونه چرا دل کندن واسه تو آسونه
وای از این عشقو زخمای تو سینه منو تهرانو شبای غمگینش عشق هم تلخه هم به دل میشینه

http://www.faratext.com

 

کد پیشواز رامین بی باک یهو میزاره میره- ایرانسل

 

**** بزودی ****

کد پیشواز رامین بی باک یهو میزاره میره- همراه اول

 

**** بزودی ****







برچسب ها سایت آهنگ پیشواز کد آهنگهای پیشواز رامین بی باک یهو میزاره میره کد آهنگ پیشواز رامین بی باک یهو میزاره میره کد آهنگ پیشواز رامین بی باک یهو میزاره میره جدید کد آهنگ پیشواز جدید سایت پیشواز من کد آهنگ رامین بی باک یهو میزاره میره کد آهنگ پیشواز کد پیشواز رامین بی باک یهو میزاره میره کد آهنگ پیشواز جدید رامین بی باک یهو میزاره میره رامین بی باک یهو میزاره میره pishvazman.rozblog.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو