loading...

پیشواز من

کد آوای انتظار همراه اول دیوانه منم امید آمریKod Avaye entezar hamrah aval Omid Ameri Divane Manamکد آوای انتظار همراه اول دیوانه منم امید آمریمتن - تکست دیوانه منم امید آمریکاش میدونستی چقدر واسه تو

♥حسـ ــین♥ بازدید : 4440 دوشنبه 28 مهر 1399



کد آوای انتظار همراه اول دیوانه منم امید آمری

Kod Avaye entezar hamrah aval Omid Ameri Divane Manam

کد آوای انتظار همراه اول دیوانه منم امید آمری

متن - تکست دیوانه منم امید آمری

کاش میدونستی چقدر واسه تو دلتنگم
کاش میدونستی که من با خودم میجنگم

کاش بدونی که هنوز با تو جون میگیرم
تو نباشی میدونم بی تو من میمیرم

کاش بفهمی که چقدر به تو عادت کردم
جات توو آغوش منه بی تو دستام سردن

کاش بفهمی واسه تو زندگیمو میدم
من که دنیامو فقط توو چشات میدیدم

دیوونه منم که دلم هنوز مال توئه
خوبم اگه تو خوشی حال من حال توئه

دست تو بود دل من که تا اینجا اومدم
دیدی چطور واسه تو قید دنیا رو زدم

فکر نکن که عشق من جز تو خریداری نداشت
ولی هیشکی مثل تو توو قلب من پا نذاشت

دست من نیست اگه صد دفعه بخشیدمت
عشق بی رحم من کاش نمی دیدمت

تکست دیوانه منم امید آمری

کاش میدونستی چقدر واسه تو دلتنگم
کاش میدونستی که من با خودم میجنگم

کاش بدونی که هنوز با تو جون میگیرم
تو نباشی میدونم بی تو من میمیرم

کاش بفهمی که چقدر به تو عادت کردم
جات توو آغوش منه بی تو دستام سردن

کاش بفهمی واسه تو زندگیمو میدم
من که دنیامو فقط توو چشات میدیدم

وقتی به تو فکر میکنم به همه خاطرهام
باز میبینم که تهش جز تو چیزی نمیخوام

من همونم که هنوز با تو آرومه فقط
جون و دلش با توئه حتی اگه دوره ازش

فکر نکن که عشق من جز تو خریداری نداشت
ولی هیشکی مثل تو توو قلب من پا نذاشت

دست من نیست اگه صد دفعه بخشیدمت
عشق بی رحم من کاش نمی دیدمت

**




******کد بزودی******

منبع متن فراتکست







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو