loading...

پیشواز من

کد پیشواز همراه اول نرو آصف آریاKod Pishvaz Hamrah avall - Asef Aria Naroکد پیشواز همراه اول نرو آصف آریاترانه و شعر نرو آصف آریادیدی منو با تو نمیخواستنمن این آدما رو میشناسم حالا چی موند از تو واسمد

♥حسـ ــین♥ بازدید : 87 چهارشنبه 23 مرداد 1398




کد پیشواز همراه اول نرو آصف آریا

Kod Pishvaz Hamrah avall - Asef Aria Naro

کد پیشواز همراه اول نرو آصف آریا

ترانه و شعر نرو آصف آریا

دیدی منو با تو نمیخواستن
من این آدما رو میشناسم حالا چی موند از تو واسم

دیدی منو تو دله تو کُشتن
نمیدونم چی گفتن پشتم
دیدی همون شد که گفتم

نرو نرو نرو که رفتنت حاله منو میگیره
بگو مگه کسی که عاشقه یه دفعه میذاره میره

نرو نرو نرو که رفتنت حاله منو میگیره
بگو مگه کسی که عاشقه یه دفعه میذاره میره


تکست نرو آصف آریا

رفیق من دلم بی تو میگیره
بری ام یادت از یادم نمیره

فقط بارون که عطر تو داره
چی میشه امشبم بارون بباره

هی بارو بزن خاطره هاشو بشور ببر
نذار بشم از این خسته تر
همه دنیامه این یه نفر

نرو نرو نرو که رفتنت حاله منو میگیره
بگو مگه کسی که عاشقه یه دفعه میذاره میره

نرو نرو نرو که رفتنت حاله منو میگیره
بگو مگه کسی که عاشقه یه دفعه میذاره میره

**


منبع متن فراتکست

این کد پیشواز در صورت انتشار از همین صفحه پخش می شود










برچسب ها کد آهنگ پیشواز همراه اول نرو آصف آریا جدید کد آهنگ پیشواز کد آهنگ پیشواز جدید همراه اول نرو آصف آریا کد پیشواز همراه اول نرو آصف آریا کد پیشواز جدید همراه اول نرو آصف آریا کد آهنگ پیشواز همراه اول نرو آصف آریا کد پیشواز همراه اول نرو آصف آریا به همراه متن کد پیشواز کد آهنگ پیشواز همراه اول نرو آصف آریا سایت پیشواز من کد آوای انتظار همراه اول نرو آصف آریا
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو