loading...

پیشواز من

کد آهنگ پیشواز جدید,کد آهنگ پیشواز,کد آهنگ پیشواز دوریت عادت میشه مهدی جهانی,کد آهنگ پیشواز دوریت عادت میشه مهدی جهانی جدید,کد پیشواز دوریت عادت میشه مهدی جهانی,سایت پیشواز من,دوریت عادت میشه مهدی جها

♥حسـ ــین♥ بازدید : 57 یکشنبه 26 اسفند 1397

کد آهنگ پیشواز جدید,کد آهنگ پیشواز,کد آهنگ پیشواز دوریت عادت میشه مهدی جهانی,کد آهنگ پیشواز دوریت عادت میشه مهدی جهانی جدید,کد پیشواز دوریت عادت میشه مهدی جهانی,سایت پیشواز من,دوریت عادت میشه مهدی جهانی,کد آهنگهای پیشواز دوریت عادت میشه مهدی جهانی,کد آهنگ پیشواز جدید دوریت عادت میشه مهدی جهانی,کد آهنگ دوریت عادت میشه مهدی جهانی,سایت آهنگ پیشواز,

 

یه روزی عشقه من بودی یه روزی زندگیت بودم
آخرین آرزوم این بود تو فقط بهم بگی خوبم , تو فقط بهم بگی خوبم

الان تو این اتاق تنها دله من تنگتر از قبل
یاد قولایی که دادی بدتر و بدترم کرده دله من تنگتر از قبل

دوریت عادت میشه برو واقعا دیگه
برو تا فراموش کنیم همو با هم دیگه دوریت عادت میشه برو واقعا دیگه

دوریت عادت میشه برو واقعا دیگه
برو تا فراموش کنیم همو با هم دیگه دوریت عادت میشه برو واقعا دیگه

 

با اینکه دوری از چشمات واسه من آخر دنیاست
تو که جدا بشی قلبم قد یه آسمون تنهاست واسه من آخر دنیاست

نمیدونم چرا الان اینجوری بینمون دعواست
دله من این طرف تنگه دله تو اون طرف تنهاست واسه من آخر دنیاست

دوریت عادت میشه برو واقعا دیگه
برو تا فراموش کنیم همو با هم دیگه دوریت عادت میشه برو واقعا دیگه

دوریت عادت میشه برو واقعا دیگه
برو تا فراموش کنیم همو با هم دیگه دوریت عادت میشه برو واقعا دیگه

 

کد آهنگ پیشواز دوریت عادت میشه مهدی جهانی بزودی







برچسب ها کد آهنگ پیشواز جدید کد آهنگ پیشواز کد آهنگ پیشواز دوریت عادت میشه مهدی جهانی کد آهنگ پیشواز دوریت عادت میشه مهدی جهانی جدید کد پیشواز دوریت عادت میشه مهدی جهانی سایت پیشواز من دوریت عادت میشه مهدی جهانی کد آهنگهای پیشواز دوریت عادت میشه مهدی جهانی کد آهنگ پیشواز جدید دوریت عادت میشه مهدی جهانی کد آهنگ دوریت عادت میشه مهدی جهانی سایت آهنگ پیشواز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو