loading...

پیشواز من

کد آوای انتظار همراه اول تو فرق داری امو بند برای اولین بار در پیشوازکده / کد آهنگ پیشواز همراه اول تو فرق داری واسه من با هر کی باید تو سلطان قلب من شی امو بند با پخش آنلاین آماده شده Code Pishvaz

♥حسـ ــین♥ بازدید : 31 شنبه 21 فروردین 1400

کد آوای انتظار همراه اول تو فرق داری امو بند

برای اولین بار در پیشوازکده / کد آهنگ پیشواز همراه اول تو فرق داری واسه من با هر کی باید تو سلطان قلب من شی امو بند با پخش آنلاین آماده شده

Code Pishvaz Mci Emo Band Called To Fargh Dari With Play Online

کد آوای انتظار تو فرق داری امو بند همراه اول

حس میکنم خیلی فرق کردیم با قبل!!
که نمیتونیم از هم دیگه دور باشیم یه شب…
به تو بدجوری عادت کرده دلم افتاده قلبم با دیدن تو به تاب و تب!!!

1- کد قطعه اول: 14288

پخش‌کننده صوت

00:00
 
00:00

دلم میخواد یه جای دورو بزنیم با هم دیگه بیرون!!
جر منو تو نباشه هیشکی راه بیوفتیم تو دل بارون…

2- کد قطعه دوم: 14289

پخش‌کننده صوت

00:00
 
00:00

شهر خاموش دل من رو … ! برق چشمای تو روشن کرد…
وقتی نزدیکم میشی… بیشتر هر دفعه میوفتم به قلب درد!!

3- کد قطعه سوم: 14290

پخش‌کننده صوت

00:00
 
00:00

» جهت فعالسازی هر ترک کد آن را به 8989 ارسال کنید.







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو