loading...

پیشواز من

,    کد پیشواز آهنگ کجایی قلبم زدی,    کد پیشواز اهنگ اتشی زدی به جونم اون نگاه تو عزیزم,    کد پیشواز اهنگ رضا بهرام کجایی,    خیال تو دمی

♥حسـ ــین♥ بازدید : 411 شنبه 12 بهمن 1398


,    کد پیشواز آهنگ کجایی قلبم زدی
,    کد پیشواز اهنگ اتشی زدی به جونم اون نگاه تو عزیزم
,    کد پیشواز اهنگ رضا بهرام کجایی
,    خیال تو دمی مرا رها نمیکند
,    آهنگ آتشی به جان من ریمیکس
,    کد پیشواز آهنگ رضا بهرام
,    کد پیشواز آهنگ های رضا بهرام
,    اهنگ کجایی رضا بهرام
,    کد پیشواز اهنگ جدید رضا بهرام
,    کد پیشواز

با نگاهت تو زدی آتیش به جونم چرا حالا دیگه نمیخوای پیشت بمونم چرا
مگه من چه کرده بودم به تو ای بی وفا تو شکستی قلب زارو مهربون مرا
گل باغ دلمو چرا پر پر میکنی منو گریه میندازی چشمامو تر میکنی

بیا پیش من بمون که با تو گفتگو کنم عمریه که بغض تنهایی رو در گلو دارم
منو از خودت نرون باعث مرگ من نشو آخه من جوونمو هزار تا آرزو دارم
گل باغ دلمو چرا پر پر میکنی منو گریه میندازی چشمامو تر میکنی

وقتی میگی اون عهد و پیمون گذشته حیف میکنم که دردم از درمون گذشته
دیگه چه فایده غصه خوردن گریه کردن آب از سر و هستیم از سامون گذشته
گل باغ دلمو چرا پر پر میکنی منو گریه میندازی چشمامو تر میکنی

 

 

بزودی







برچسب ها کد پیشواز آهنگ کجایی قلبم زدی کد پیشواز اهنگ اتشی زدی به جونم اون نگاه تو عزیزم کد پیشواز اهنگ رضا بهرام کجایی خیال تو دمی مرا رها نمیکند آهنگ آتشی به جان من ریمیکس کد پیشواز آهنگ رضا بهرام کد پیشواز آهنگ های رضا بهرام اهنگ کجایی رضا بهرام کد پیشواز اهنگ جدید رضا بهرام کد پیشواز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو