loading...

پیشواز من

,    کد آهنگ پیشواز آوای باران همراه اول,    اهنگ پیشواز همراه اول احسان خواجه امیری با پخش انلاین,    کد آهنگ پیشواز همراه اول احسان خواجه امیری جدید,&nbs

♥حسـ ــین♥ بازدید : 593 چهارشنبه 15 آبان 1398


,    کد آهنگ پیشواز آوای باران همراه اول
,    اهنگ پیشواز همراه اول احسان خواجه امیری با پخش انلاین
,    کد آهنگ پیشواز همراه اول احسان خواجه امیری جدید
,    آهنگ پیشواز باران همراه اول
,    کد آهنگ پیشواز میشه خدارو حس کرد همراه اول
,    کد آهنگ پیشواز همراه اول احسان خواجه امیری گرداب
,    کد پیشواز همراه اول گرداب خواجه امیری
,    کد پیشواز همراه اول گرداب احسان خواجه امیری
,    کد آهنگ پیشواز همراه اول احسان خواجه امیری میوه ممنوعه
,   

 

تو آمده ای جان به لب من برسانی من پای تو یک عمر بمانم تو نمانی

من عشق به تو دادمو عمری تو به من درد این عشق چرا این همه بی رحمترت کرد
من خوب شدم عشقه تو پروانگی ام بود این خوب شدن هدیه ی دیوانگی ام بود

از آن نفسی که به دلم عشقه تو کم شد چرخیدنه من دور تو گرداب خودم شد
با اینکه همه عمر مرا کشت خیالت هر آنچه گرفتی ز منو عشق حلالت

تکست آهنگ گرداب احسان خواجه امیری

تو دورترین ساحل قلبه منه بی دل در غربته پارو زدنه کشتی در گل
از داغ بزرگی که نگاهت به دلم دوخت یک شهر به حاله من دیوانه دلش سوخت
یک شهر به حاله من دیوانه دلش سوخت

از آن نفسی که به دلم عشقه تو کم شد چرخیدنه من دور تو گرداب خودم شد
با اینکه همه عمر مرا کشت خیالت هر آنچه گرفتی ز منو عشق حلالت

وای دلم , وای دلم , وای دلم

 

 


=   ,    کد آهنگ پیشواز همراه اول احسان خواجه امیری گرداب  = بزودی + فعلا ساخته نشده**

#این کد پیشواز درخواستی کاربران میباشد درصورت انتشار در سایت قرار میگیرد







برچسب ها کد آهنگ پیشواز آوای باران همراه اول اهنگ پیشواز همراه اول احسان خواجه امیری با پخش انلاین کد آهنگ پیشواز همراه اول احسان خواجه امیری جدید آهنگ پیشواز باران همراه اول کد آهنگ پیشواز میشه خدارو حس کرد همراه اول کد آهنگ پیشواز همراه اول احسان خواجه امیری گرداب کد پیشواز همراه اول گرداب خواجه امیری کد پیشواز همراه اول گرداب احسان خواجه امیری کد آهنگ پیشواز همراه اول احسان خواجه امیری میوه ممنوعه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو