loading...

پیشواز من

, کد پیشواز والایار بازی , کد پیشواز والایار بازی همراه اول , کد اهنگ پیشواز ایرانسل والایار بازی , کد پیشواز ایرانسل والایار بازی , کد پیشواز اهنگ های والایار

♥حسـ ــین♥ بازدید : 4980 جمعه 22 تیر 1397

 

   ,   کد پیشواز والایار بازی

   ,   کد پیشواز والایار بازی همراه اول

   ,   کد اهنگ پیشواز ایرانسل والایار بازی

   ,   کد پیشواز ایرانسل والایار بازی

   ,   کد پیشواز اهنگ های والایار

   ,   کد پیشواز همراه اول والایار

   ,   اهنگ پیشواز والایار همراه اول

   ,   کد آهنگ پیشواز از خواب برگشتم به تنهایی

   ,   کد پیشواز از خواب برگشتم به تنهایی

 

 

کد آهنگ پیشواز اثری از “والایار”

رده:پاپ ، عرضه کننده: بییپ

کد آهنگ پیشواز والایار

برای دریافت کد آهنگ پیشواز به ادامه مطلب بروید . . .

 

کد آهنگ پیشواز والایار

#ایرانسل

 

#همراه_اول

 

بزودی… / بازی / والایار

 

بزودی… / خسته / والایار

 

بزودی… / بارون عیدی / والایار

 

بزودی… / مادر / والایار

 

بزودی… / جاده / والایار

 


 

متن آهنگ بازی از والایار :

از خواب برگشتم به تنهایی
پل میزنم از تو به زیبایی
چشمامو میبندمو میبینم
دنیا رو با چشم تو میبینم
دنیای من با عشق درگیره
عشقی که تو نباشی میمیره
عشقی که تو دست تو گل داده
عشقی که به دست من افتاده
تو مثل من رویاتو میبافی
با دست من موهاتو میبافی
خورشیدو با چشمات روشن کن
یکبار ماهو قسمت من کن
تو مثل من رویاتو میبافی
با دست من موهاتو میبافی
خورشیدو با چشمات روشن کن
یکبار ماهو قسمت من کن
من پشت این پنجره میشینم
بارونو تو چشم تو میبینم
عیبی نداره چشمتو وا کن
عیبی نداره باز غمگینم
بازی نکن با قلب داغونم
من آخر بازی رو میدونم
حیفه بخوایم از هم جدا باشیم
من خیلی وقته با تو هم خونم
تو مثل من رویاتو میبافی
با دست من موهاتو میبافی
خورشیدو با چشمات روشن کن
یکبار ماهو قسمت من کن
من پشت این پنجره میشینم
بارونو تو چشم تو میبینم
عیبی نداره چشمتو وا کن
عیبی نداره باز غمگینم
بازی نکن با قلب داغونم
من آخر بازی رو میدونم
حیفه بخوایم از هم جدا باشیم
من خیلی وقته با تو هم خونم

 

http://mtn-music.org/%DA%A9%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D9%BE%DB%8C%D8%B4%D9%88%D8%A7%D8%B2-%D9%88%D8%A7%D9%84%D8%A7%DB%8C%D8%A7%D8%B1/







برچسب ها کد پیشواز والایار بازی کد پیشواز والایار بازی همراه اول کد اهنگ پیشواز ایرانسل والایار بازی کد پیشواز ایرانسل والایار بازی کد پیشواز اهنگ های والایار کد پیشواز همراه اول والایار اهنگ پیشواز والایار همراه اول کد آهنگ پیشواز از خواب برگشتم به تنهایی کد پیشواز از خواب برگشتم به تنهایی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو