loading...

پیشواز من

,    کد آهنگ پیشواز به تو نگم به کی بگم,    کد اهنگ پیشواز همراه اول مهرداد مرادپور,    اهنگ قدیمی به تو نگم به کی بگم,    اهنگ به تو نگم به

♥حسـ ــین♥ بازدید : 2705 دوشنبه 30 اردیبهشت 1398


,    کد آهنگ پیشواز به تو نگم به کی بگم
,    کد اهنگ پیشواز همراه اول مهرداد مرادپور
,    اهنگ قدیمی به تو نگم به کی بگم
,    اهنگ به تو نگم به کی بگم احمد ایراندوست
,    دانلود اهنگ به تو نگم به کی بگم اینروزادارم میمیرم
,    اهنگ به تو نگم به کی بگم این روزا دارم میمیرم

 

 

تنها میرم تنها میام سزای من تنهاییه

تنها شدیم منو دلم عاقبتم جداییه

تنها گذاشتی منو تو آخر بی وفاییه

توی دلم به جون تو جات خیلی خیلی خالیه

به تو نگم به کی بگم این روزا دارم میمیرم

انقدر آتیشم نزن قلبمو پس نمیگیرم

دعا کنون گریه کنون سرمو بالا میگیرم

همش به فکرم که یه روز تو رو دوباره ببینم

آهنگ به تو نگم به کی بگم از اشکان و مهرداد

همش میگم خدا خدا تا کی باشم ازش جدا

رفته ولی دلم براش پر میزنه بی انتها

رفتن تو چیزی نبود برام به جز این غصه ها

میمیرم و زنده میشم تا بگذرن این لحظه ها

به تو نگم به کی بگم این روزا دارم میمیرم

آنقدر آتیشم نزن قلبمو پس نمیگیرم

خواستی بهم فکر نکنی یادت نره قرار ما

تا کی میخوای فرار کنی از بازیای روزگار

هر چند دلت با من نبود دستات توی دستام نبود

ولی بدون که عشق تو رفته تو پوست و استخون

باور نمیکردم یه روز بخوای بری از پیش روم

برو ولی تو قلب من چیزی به جز عشقت نبود

,    کد آهنگ پیشواز به تو نگم به کی بگم - بزودی

 

 

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

 

 








برچسب ها کد آهنگ پیشواز به تو نگم به کی بگم کد اهنگ پیشواز همراه اول مهرداد مرادپور اهنگ قدیمی به تو نگم به کی بگم اهنگ به تو نگم به کی بگم احمد ایراندوست دانلود اهنگ به تو نگم به کی بگم اینروزادارم میمیرم اهنگ به تو نگم به کی بگم این روزا دارم میمیرم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو