loading...

پیشواز من

متن آهنگ حامد پهلان بنام مگه من دوست نداشتم اون همه ناله و بیقراری اون همه غصه و گریه زاری حق من نبود که اینجور تو بخوای بری و ،رو دل من پا بذاری مگه من دوستت نداشتم تو بگو مگه من چی کم گذاشتم تو بگ

♥حسـ ــین♥ بازدید : 80 شنبه 03 خرداد 1399

متن آهنگ حامد پهلان بنام مگه من دوست نداشتم

اون همه ناله و بیقراری
اون همه غصه و گریه زاری
حق من نبود که اینجور تو بخوای
بری و ،رو دل من پا بذاری

مگه من دوستت نداشتم تو بگو
مگه من چی کم گذاشتم
تو بگو چرا بریدی از دلم
تو چجور دلت اومد بگی برم
تو بگو ،چه جور ازت دل بکنم
تو میدونی عشقمو عاشقت منم
تو بگو اگه بری چیکار کنم

 

چجوری پاییزمو بهار کنم

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ مگه من دوست نداشتم از حامد پهلان

♫♫♫♫♫♫

اون همه زخم زبون ،شنیدم
این همه خاطره به تو رسیدم
از دل و جون خودم گذشتم
اما آخرش از تو چه دیدم

مگه من دوستت نداشتم تو بگو
مگه من چی کم گذاشتم
تو بگو چرا بریدی از دلم
تو چجور دلت اومد بگی برم
تو بگو ،چه جور ازت دل بکنم
تو میدونی عشقمو عاشقت منم
تو بگو اگه بری چیکار کنم
چجوری پاییزمو بهار کنم

 

کد آهنگ پیشواز همراه اول حامد پهلان مگه من دوستت نداشتم

36633   مگه من دوستت نداشتم   حامد پهلان







برچسب ها کد پیشواز حامد پهلان مگه من دوستت نداشتم کد آهنگ پیشواز همراه اول حامد پهلان مگه من دوستت نداشتم کد آهنگ پیشواز حامد پهلان مگه من دوستت نداشتم برای رایتل پخش انلاین کد پیشواز ایرانسل کد پیشواز همراه اول کد پیشواز کد آهنگ پیشواز رایتل حامد پهلان مگه من دوستت نداشتم کد آهنگ پیشواز ایرانسل حامد پهلان مگه من دوستت نداشتم کد آهنگ پیشواز کد آوای انتظار حامد پهلان مگه من دوستت نداشتم پخش انلاین کد آوای انتظار حامد پهلان مگه من دوستت نداشتم کد آهنگ پیشواز ایرانسل کد آهنگ پیشواز همراه اول kod ahang pishvaz کد آهنگ پیشواز حامد پهلان مگه من دوستت نداشتم ایرانسل کد آهنگ پیشواز حامد پهلان مگه من دوستت نداشتم کد آهنگ پیشواز حامد پهلان مگه من دوستت نداشتم همراه اول کد آهنگ پیشواز حامد پهلان مگه من دوستت نداشتم رایتل کد آهنگ پیشواز حامد پهلان مگه من دوستت نداشتم پخش انلاین
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو