loading...

پیشواز من

کد آوای انتظار همراه اول بگو کجایی مرتضی اشرفی و میلاد بهشتیKod Pishvaz Morteza Ashrafi & Milad Beheshti Begoo Kojaeiکد آوای انتظار همراه اول بگو کجایی مرتضی اشرفی و میلاد بهشتیترانه و شعر آهنگ بگ

♥حسـ ــین♥ بازدید : 57 شنبه 25 مرداد 1399



کد آوای انتظار همراه اول بگو کجایی مرتضی اشرفی و میلاد بهشتی

Kod Pishvaz Morteza Ashrafi & Milad Beheshti Begoo Kojaei

کد آوای انتظار همراه اول بگو کجایی مرتضی اشرفی و میلاد بهشتی

ترانه و شعر آهنگ بگو کجایی مرتضی اشرفی و میلاد بهشتی

بگو کجایی فرشته ی زیبا مو حنایی
ببین سرم آورد چه بلایی زدی دلو کردی یه هوایی

آخرش رفتی میگذره روزام بی تو با سختی
تنهایی سر رو بالش میذارم بگو سراغتو بگیرم از کی

خرابه حالم همه ی عالم میدونن که چقد دوست دارم
این چه عشقیه نه میشه برسی بهش
نه میشه بکنم یه باره بندازم

رفتی و این دل با تو رفت فکر تو از توو سر نرفت
قدمام بعد تو از این در بیرون نرفت

دلتنگم شب و روز دارم توو خودم با تو میجنگم
دلتنگم نمیشینه آروم یه جا این دل سنگم
دلتنگم دلتنگم

آشوبم و از پشت دیوار این عشق به در میزنم
میکوبم چرا هیچ کسی نیست ببینه که خونینه تنم
آشوبم آشوبم

تکست آهنگ بگو کجایی مرتضی اشرفی و میلاد بهشتی

من بی تو دنیام پر از تاریکیه بانو
هر قطره ی اشکام میگن پری دنیام کو
آه چشام از گریه شد کم سو

دلتنگم شب و روز دارم توو خودم با تو میجنگم
دلتنگم نمیشینه آروم یه جا این دل سنگم
دلتنگم دلتنگم





این کد بزودی منتشر میشود - ....کد ++ بزودی








اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو