loading...

پیشواز من

کد آهنگ پیشواز,کد آهنگ پیشواز جدید همراه اول امو باند حال دل من,سایت آهنگ پیشواز,کد پیشواز همراه اول امو باند حال دل من,همراه اول امو باند حال دل من,سایت پیشواز من,کد آهنگ پیشواز همراه اول امو باند حا

♥حسـ ــین♥ بازدید : 105 سه شنبه 07 خرداد 1398

کد آهنگ پیشواز,کد آهنگ پیشواز جدید همراه اول امو باند حال دل من,سایت آهنگ پیشواز,کد پیشواز همراه اول امو باند حال دل من,همراه اول امو باند حال دل من,سایت پیشواز من,کد آهنگ پیشواز همراه اول امو باند حال دل من,کد آهنگهای پیشواز همراه اول امو باند حال دل من,کد آهنگ همراه اول امو باند حال دل من,کد آهنگ پیشواز همراه اول امو باند حال دل من جدید,کد آهنگ پیشواز جدید,

 

کد اهنگ پیشواز همراه اول امو باند حال دل من

کد آهنگهای پیشواز همراه اول امو بند(کامل)

 

28915      حال دل من3     امو باند

28914      حال دل من2     امو باند

28913      حال دل من1     امو باند

 

میشینم تنها تو خونه یهو قلبمو میسوزونه عشق تو
یه احساسی به دلم میگه که شدم وابسته دیگه به عشق تو
میدونم توام قلبت مثل من گیره آروم نمیگیره
میدونی که نباشی دلم میشکنه میمیره
تو خیالم حتی به تو دل میبازم با تو رویا میسازم
به هوای دیدن تو منتظرم بازم
حال دل من به احساس تو حشمات بستگی داره
آروم میشم توی پنجره وقتی که بارون میباره
زیر بارون میرم آخه میدونم بارونو دوست داری
تو خیالاتم میبینم تو رو بازم اینجا کنارم
تو نمیدونی منه دیوونه این روزا چه حالی دارم
آره عاشقتم بگو تا به ابد تنهام نمیذاری

 

تکست آهنگ جدید امو باند بنام حال دل من

 

همیشه و همه جا با منه به سکوتم سر میزنه یاد تو
شبایی که بارون میباره دیگه چشمام خواب نداره به یاد تو
میدونم توام قلبت مثل من گیره آروم نمیگیره
می دونی که نباشی دلم میشکنه میمیره
تو خیالم حتی به تو دل میبازم با تو رویا میسازم
به هوای دیدن تو منتظرم بازم
حال دل من به احساس تو حشمات بستگی داره
آروم میشم توی پنجره وقتی که بارون میباره
زیر بارون میرم آخه میدونم بارونو دوست داری
تو خیالاتم میبینم تو رو بازم اینجا کنارم
تو نمیدونی من دیوونه این روزا چه حالی دارم
آره عاشقتم بگو تا به ابد تنهام نمیذاری

http://textmelody.ir

 







برچسب ها کد آهنگ پیشواز کد آهنگ پیشواز جدید همراه اول امو باند حال دل من سایت آهنگ پیشواز کد پیشواز همراه اول امو باند حال دل من همراه اول امو باند حال دل من سایت پیشواز من کد آهنگ پیشواز همراه اول امو باند حال دل من کد آهنگهای پیشواز همراه اول امو باند حال دل من کد آهنگ همراه اول امو باند حال دل من کد آهنگ پیشواز همراه اول امو باند حال دل من جدید کد آهنگ پیشواز جدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو