loading...

پیشواز من

کد آهنگ پیشواز همراه اول مسعود صادقلو خاص بودیم ,کد آهنگهای پیشواز همراه اول مسعود صادقلو خاص بودیم ,کد آهنگ پیشواز همراه اول مسعود صادقلو خاص بودیم  جدید,کد آهنگ پیشواز,کد پیشواز همراه اول مسعود

♥حسـ ــین♥ بازدید : 61 چهارشنبه 08 خرداد 1398

کد آهنگ پیشواز همراه اول مسعود صادقلو خاص بودیم ,کد آهنگهای پیشواز همراه اول مسعود صادقلو خاص بودیم ,کد آهنگ پیشواز همراه اول مسعود صادقلو خاص بودیم  جدید,کد آهنگ پیشواز,کد پیشواز همراه اول مسعود صادقلو خاص بودیم ,کد آهنگ همراه اول مسعود صادقلو خاص بودیم ,سایت پیشواز من,کد آهنگ پیشواز جدید همراه اول مسعود صادقلو خاص بودیم ,سایت آهنگ پیشواز,کد آهنگ پیشواز جدید,همراه اول مسعود صادقلو خاص بودیم ,

همراه اول مسعود صادقلو خاص بودیم

۴۲۷۵۲ خاص بودیم ۱





۴۲۷۵۳ خاص بودیم ۲





۴۲۷۵۴ خاص بودیم ۳





فعال سازی با ارسال کد مورد نظر به ۸۹۸۹

&&

مث من تنها مث تو اینجا
زیاده اما ما دوتایی خاص بودیم
میشنوم حالا اسم ما دوتا پیچیده
هرجا ما پر از احساس بودیم
من که پشیمونم تورو نمیدونم مث یه دیوونم وقتی از تو دورم بگو چطوری تورو برگردونم
من که پشیمونم تورو نمیدونم مث یه دیوونم وقتی از تو دورم بگو چطوری تورو برگردونم
شب من بارون چشم من بی خوابو حال داغون یه چیزی بی تو کمه
خنده هام رفتن لحظه هام تلخن و بازم از من تورو میپرسن همه
من که پشیمونم تورو نمیدونم مث یه دیوونم وقتی از تو دورم بگو چطوری تورو برگردونم
من که پشیمونم تورو نمیدونم مث یه دیوونم وقتی از تو دورم بگو چطوری تورو برگردونم







منبع
mtn-music.org








برچسب ها کد آهنگ پیشواز همراه اول مسعود صادقلو خاص بودیم کد آهنگهای پیشواز همراه اول مسعود صادقلو خاص بودیم کد آهنگ پیشواز همراه اول مسعود صادقلو خاص بودیم جدید کد آهنگ پیشواز کد پیشواز همراه اول مسعود صادقلو خاص بودیم کد آهنگ همراه اول مسعود صادقلو خاص بودیم سایت پیشواز من کد آهنگ پیشواز جدید همراه اول مسعود صادقلو خاص بودیم سایت آهنگ پیشواز کد آهنگ پیشواز جدید همراه اول مسعود صادقلو خاص بودیم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو