loading...

پیشواز من

,    کد آهنگ پیشواز مهربونم از علی منتظری,    پیشواز های علی منتظری,    کد پیشواز همراه اول علی منتظری بی سرو سامانم,    اهنگ پیشواز علی منت

♥حسـ ــین♥ بازدید : 780 شنبه 27 اردیبهشت 1399


,    کد آهنگ پیشواز مهربونم از علی منتظری
,    پیشواز های علی منتظری
,    کد پیشواز همراه اول علی منتظری بی سرو سامانم
,    اهنگ پیشواز علی منتظری بی سرو سامانم
,    اهنگ پیشواز همراه اول علی منتظری جان دلم
,    کد پیشواز علی منتظری بی سر و سامانم
,    کد پیشواز ایرانسل
,    کد آهنگ پیشواز همراه اول مذهبی
,    کد آهنگ پیشواز همراه اول غمگین ترکی
,    اهنگهای علی منتظری
,    کد آهنگ پیشواز همراه اول میثم ابراهیمی با پخش انلاین
,    آهنگ پیشواز افغانی همراه اول
,    کد پیشواز همراه اول دکلمه عاشقانه
,    کد آهنگ پیشواز
,   

,    کد پیشواز همراه اول علی منتظری بی سرو سامانم

فعلا منتشر نشده

 

بی سر و سامانم دل دیوانم هوس صحبت عاشقانه کرده
ای تو همه جانم دل دیوانم تب دستان تو را بهانه کرده

بنشین با ناز در کنج دلم خانه کن
قلبم تنهاست این پیله رو پروانه کن
دلتنگم باز دلتنگم باز

بنشین با ناز ای سوره شیرین عشق
دنیا زیباست هر جا برود دین عشق
دنیا زیباست آره دنیا زیباست

تویی طوفان تویی باران تویی دریا و تو ساحل
منم آلوده عشق توی دیوانه ی عاقل
دل من رفته ز دستم چه کنم ای دل غافل

من در آغوش کسی غیر تو آرام نگیرم
منم آزادترین کس که به دست تو اسیرم
میشد ای کاش به عشق تو برای تو بمیرم

بنشین با ناز در کنج دلم خانه کن
قلبم تنهاست این پیله رو پروانه کن
دلتنگم باز دلتنگم باز

بنشین با ناز ای سوره شیرین عشق
دنیا زیباست هر جا برود دین عشق
دنیا زیباست آره دنیا زیباست

بی سر و سامانم دل دیوانم هوس صحبت عاشقانه کرده
ای تو همه جانم دل دیوانم تب دستان تو را بهانه کرده







برچسب ها کد آهنگ پیشواز مهربونم از علی منتظری پیشواز های علی منتظری کد پیشواز همراه اول علی منتظری بی سرو سامانم اهنگ پیشواز علی منتظری بی سرو سامانم اهنگ پیشواز همراه اول علی منتظری جان دلم کد پیشواز علی منتظری بی سر و سامانم کد پیشواز ایرانسل کد آهنگ پیشواز همراه اول مذهبی کد آهنگ پیشواز همراه اول غمگین ترکی اهنگهای علی منتظری کد آهنگ پیشواز همراه اول میثم ابراهیمی با پخش انلاین آهنگ پیشواز افغانی همراه اول کد پیشواز همراه اول دکلمه عاشقانه کد آهنگ پیشواز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو