loading...

پیشواز من

,    کد آهنگ پیشواز شهاب مظفری ما باحالیم,    کد آهنگ پیشواز همراه اول شهاب مظفری ما باحالیم,    کد پیشواز همراه اول شهاب مظفری ما باحالیم,  &nbs

♥حسـ ــین♥ بازدید : 1592 دوشنبه 16 مهر 1397


,    کد آهنگ پیشواز شهاب مظفری ما باحالیم
,    کد آهنگ پیشواز همراه اول شهاب مظفری ما باحالیم
,    کد پیشواز همراه اول شهاب مظفری ما باحالیم
,    کد آهنگ پیشواز همراه اول شهاب مظفری آی
,    کد پیشواز ایرانسل شهاب مظفری ما باحالیم
,    اهنگ پیشواز شهاب مظفری ایرانسل
,    کد پیشواز ما باحالیم شهاب مظفری
,    کد اهنگ پیشواز ایرانسل شهاب مظفری دلبریتو کمترش کن
,    کد پیشواز ایرانسل شهاب مظفری آی

متن آهنگ ما باحالیم شهاب مظفری

چه بد رقم بی قرارتم خوب میشه میبینی با تو رابطم بیدار نشی من تو خوابتم من خرابه این پشت کارتم
چرا میکنی جون به جون من میدونی نمیتونی بدون من به احساس تو وصله قلب من خب خودت چطوری بیخیال اصلا
ما تو عشق و حالیم همش خیلی ما باحالیم همش آره
بی رو در وایسی منم همونی که میخواستی یادت نره قول دادی همیشه پای عشقمون وایسی
بی رو در وایسی منم همونی که میخواستی یادت نره قول دادی همیشه پای عشقمون وایسی
دانلود آهنگ جدید شهاب مظفری ما باحالیم با لینک مستقیم

حالا که داری دست میدی با منو پس میدی دلای قبلیا رو
نگاه کن ببین چی میگم یه دفعه نزنی نشکنی قلب مارو
ما تو عشق و حالیم همش خیلی ما باحالیم همش آره
بی رو در وایسی منم همونی که میخواستی یادت نره قول دادی همیشه پای عشقمون وایسی
بی رو در وایسی منم همونی که میخواستی یادت نره قول دادی همیشه پای عشقمون وایسی

 

به زودی

برای فعال سازی کد را فقط به 7575 ارسال کنید

 

http://adroom.ir/code-pishvaz-ma-bahalim/







برچسب ها کد آهنگ پیشواز شهاب مظفری ما باحالیم کد آهنگ پیشواز همراه اول شهاب مظفری ما باحالیم کد پیشواز همراه اول شهاب مظفری ما باحالیم کد آهنگ پیشواز همراه اول شهاب مظفری آی کد پیشواز ایرانسل شهاب مظفری ما باحالیم اهنگ پیشواز شهاب مظفری ایرانسل کد پیشواز ما باحالیم شهاب مظفری کد اهنگ پیشواز ایرانسل شهاب مظفری دلبریتو کمترش کن کد پیشواز ایرانسل شهاب مظفری آی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو