loading...

پیشواز من

کد آوای انتظار همراه اول جز تو محمد علیزاده + پخش آنلاین پیشنهاد ویژه ما برای شما کاربران گرامی / کد آهنگ پیشواز محمد علیزاده به اسم جز تو کی میتونه عزیز من باشه برای همراه اول با شنیدن کد پبشواز

♥حسـ ــین♥ بازدید : 147 پنجشنبه 02 اردیبهشت 1400

کد آوای انتظار همراه اول جز تو محمد علیزاده + پخش آنلاین

پیشنهاد ویژه ما برای شما کاربران گرامی / کد آهنگ پیشواز محمد علیزاده به اسم جز تو کی میتونه عزیز من باشه برای همراه اول با شنیدن

کد آوای انتظار محمد علیزاده جز تو همراه اول

کد پبشواز همراه اول جز تو: 33243

پخش‌کننده صوت

00:00
 
00:00

جز تو کی میتونه عزیز من باشه… کی میتونه تو قلب من جا شه !!
مگه میشه مثل تو پیدا شه … همه چیزم وای عزیزم −»
جز من کی واسه دیدن تو حریصه … اسم تو رو قلبش مینویسه!!
گونه هاش از ندیدنت خیسه … همه چیزم وای عزیزم −»
تو نباشی بی قرارم … بد میبینم بد میارم بی تو من −»

# در صورت مشکل در کدها از طریق دیدگاه ها به ما اطلاع دهید.







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو