loading...

پیشواز من

,    ,    کد آهنگ پیشواز بارون,    کد آهنگ پیشواز بارون داره هدر میشه,    کد آهنگ پیشواز بارون داره هدر میشه بیا با من قدم بزن,  &

♥حسـ ــین♥ بازدید : 245 جمعه 24 آبان 1398


,   
,    کد آهنگ پیشواز بارون
,    کد آهنگ پیشواز بارون داره هدر میشه
,    کد آهنگ پیشواز بارون داره هدر میشه بیا با من قدم بزن
,    کد آهنگ پیشواز امین رستمی همراه اول
,    کد آهنگ پیشواز همراه اول
,    آهنگ پیشواز همراه اول امین رستمی عشق جانم
,    آهنگ بارون داره هدر میشه
,    کد پیشواز همراه اول عاشقانه
,    کد پیشواز همراه اول بارون داره هدر میره بیا بامن قدم بزن
,   
,   

http://mtn-music.org/%D9%87%D9%85%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D8%A7%D9%88%D9%84-%D8%A7%D9%85%DB%8C%D9%86-%D8%B1%D8%B3%D8%AA%D9%85%DB%8C-%D8%B9%D8%B4%D9%82-%D8%AC%D8%A7%D9%86/

 

همراه اول:

۲۵۸۶۳ عشق جان ۱ امین رستمی

۲۵۸۶۴ عشق جان ۲ امین رستمی

۲۵۸۶۵ عشق جان ۳ امین رستمی

۲۵۸۶۶ عشق جان ۴ امین رستمی

ماهیانه ۳۰۰ تومان : فعال سازی با ارسال کد به ۸۹۸۹

دلمو می زنم به دریا بی قایق
عشق جانم تو چی می دونی از حالِ یه عاشق
از سرم دیگه نمی ره عشق تو ، عشق جانم
می ترسم یه روز نبینمت من باز دل نگرونم ، عشق جان
وای من  همه چی معلومه، توو حالتِ چشمای من
به همه میگه چیه  توو دل رسوای من







برچسب ها کد آهنگ پیشواز بارون کد آهنگ پیشواز بارون داره هدر میشه کد آهنگ پیشواز بارون داره هدر میشه بیا با من قدم بزن کد آهنگ پیشواز امین رستمی همراه اول کد آهنگ پیشواز همراه اول آهنگ پیشواز همراه اول امین رستمی عشق جانم آهنگ بارون داره هدر میشه کد پیشواز همراه اول عاشقانه کد پیشواز همراه اول بارون داره هدر میره بیا بامن قدم بزن
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو