loading...

پیشواز من

,    کد آهنگ پیشواز آسمون همیشه ابری نیست,    کد اهنگ پیشواز همراه اول اسمان همیشه ابری نیست,    آهنگ آسمان همیشه ابری نیست,    کد آهنگ پیشو

♥حسـ ــین♥ بازدید : 480 پنجشنبه 18 بهمن 1397


,    کد آهنگ پیشواز آسمون همیشه ابری نیست
,    کد اهنگ پیشواز همراه اول اسمان همیشه ابری نیست
,    آهنگ آسمان همیشه ابری نیست
,    کد آهنگ پیشواز همراه اول محسن یگانه
ایرانسل محسن یگانه آسمان همیشه ابری نیست,کد آهنگهای پیشواز ایرانسل محسن یگانه آسمان همیشه ابری نیست,کد آهنگ ایرانسل محسن یگانه آسمان همیشه ابری نیست,pishvazman.rozblog.com,سایت پیشواز من,کد آهنگ پیشواز ایرانسل محسن یگانه آسمان همیشه ابری نیست جدید,کد آهنگ پیشواز,کد آهنگ پیشواز جدید ایرانسل محسن یگانه آسمان همیشه ابری نیست,سایت آهنگ پیشواز,کد آهنگ پیشواز ایرانسل محسن یگانه آسمان همیشه ابری نیست,کد پیشواز ایرانسل محسن یگانه آسمان همیشه ابری نیست,کد آهنگ پیشواز جدید,

 

 

متن آهنگ آسمان همیشه ابری نیست محسن یگانه

آخر راه امدن با روزگار گره کوریه که بخت منه
که تموم اتفاقای بدش شاهد زندگی سخت منه

شاید این زخمی که از تو خوردمو از حرارتش زبونه می کشم
یا تموم بی کسی هامو همش فقط از دست زمونه می کشم

بگو بازم هوامو داری و مثل همه منو تنها نمیذاری و
بگو هستی تا نترسونتم ظلمت این شب تکراری و
بگو هستی و روی ماه تو امشب پشت ابرا پنهون نمیشه
آسمون بخت تیره ی من ابری نمی مونه همیشه

بگو بازم هوامو داری و مثل همه منو تنها نمیذاری و
بگو هستی تا نترسونتم ظلمت این شب تکراری و
بگو هستی و روی ماه تو امشب پشت ابرا پنهون نمیشه
آسمون بخت تیره ی من ابری نمی مونه همیشه

من که پشتم به خودت گرمه و باز هر چی این راهو میام نمی رسم
نکنه دستمو ول کردی برم که به هر چی که می خوام نمی رسم

شایدم من اشتباهی اومدم که در بسته رو وا نمی کنی
من به این سادگی دل نمی کنم از تو که منو رها نمی کنی

بگو بازم هوامو داری و مثل همه منو تنها نمیذاری و
بگو هستی تا نترسونتم ظلمت این شب تکراری و
بگو هستی و روی ماه تو امشب پشت ابرا پنهون نمیشه
آسمون بخت تیره ی من ابری نمی مونه همیشه

بگو بازم هوامو داری و مثل همه منو تنها نمیذاری و
بگو هستی تا نترسونتم ظلمت این شب تکراری و
بگو هستی و روی ماه تو امشب پشت ابرا پنهون نمیشه
آسمون بخت تیره ی من ابری نمی مونه همیشه

کد آهنگ پیشواز ایرانسل محسن یگانه آسمان همیشه ابری نیست

برای دریافت کد پیشواز به ادامه مطلب بروید…

 

 ۲۹۱۱۲۳ / آسمان همیشه ابری نیست ۲ / محسن یگانه

http://mtn-music.org

https://tilarmusic.ir/lyrics/?music=901







برچسب ها کد آهنگ پیشواز آسمون همیشه ابری نیست کد اهنگ پیشواز همراه اول اسمان همیشه ابری نیست آهنگ آسمان همیشه ابری نیست کد آهنگ پیشواز همراه اول محسن یگانه ایرانسل محسن یگانه آسمان همیشه ابری نیست کد آهنگهای پیشواز ایرانسل محسن یگانه آسمان همیشه ابری نیست کد آهنگ ایرانسل محسن یگانه آسمان همیشه ابری نیست pishvazman.rozblog.com سایت پیشواز من کد آهنگ پیشواز ایرانسل محسن یگانه آسمان همیشه ابری نیست جدید کد آهنگ پیشواز کد آهنگ پیشواز جدید ایرانسل محسن یگانه آسمان همیشه ابری نیست سایت آهنگ پیشواز کد آهنگ پیشواز ایرانسل محسن یگانه آسمان همیشه ابری نیست کد پیشواز ایرانسل محسن یگانه آسمان همیشه ابری نیست کد آهنگ پیشواز جدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو