loading...

پیشواز من

,    کد پیشواز اهنگ سخته برام ولی ازت میخوام برنگردی,    کد پیشواز آهنگ کجایی تو سیروان کنسرت,    متن آهنگ کجایی تو سیروان خسروی,    اهنگ کج

♥حسـ ــین♥ بازدید : 53 شنبه 12 بهمن 1398


,    کد پیشواز اهنگ سخته برام ولی ازت میخوام برنگردی
,    کد پیشواز آهنگ کجایی تو سیروان کنسرت
,    متن آهنگ کجایی تو سیروان خسروی
,    اهنگ کجایی تو کجایی تو
,    کجایی بی من سیروان خسروی
,    کد پیشواز آهنگ های سیروان خسروی
,    سیروان خسروی کجایی تو کنسرت
,    کد پیشواز اهنگ کجایی تو کجایی تو
,    کجایی تو کجایی تو آرون افشار
,    کد پیشواز

دانلود آهنگ با کیفیت MP3 320

Sirvan Khosravi – Kojaei To

دانلود آهنگ با کیفیت MP3 128

Sirvan Khosravi – Kojaei To

ترانه و شعر آهنگ جدید سیروان خسروی به نام کجایی تو
کجایی تو کاش میدیدی من خسته شدم به این زودی
چجوری شد اون عشق شدید به این آسونی به آخرش رسید
با فکرت رو لبام یه لبخند میاد چقدر دلم هنوز اون روزارو میخواد
از آخرین روز که چشمام تورو دیدن فهمیدم که عشق یعنی نرسیدن
با رفتن تو از عشقم کم نمیشه تو قلبم میمونی واسه همیشه , واسه همیشه
تکست آهنگ جدید سیروان خسروی به نام کجایی تو
سخته برام ولی ازت میخوام برنگردی هرگز دیگه به دنیام
برنگرد تا اون تصویری که ساختم همون باشه که ازت مونده تو رویام
با فکرت رو لبام یه لبخند میاد کاشکی تو هم منو نمیبردی از یاد
از آخرین روز که چشمام تورو دیدن فهمیدم که عشق یعنی نرسیدن
با رفتن تو از عشقم کم نمیشه تو قلبم میمونی واسه همیشه , واسه همیشه

 

 

,    کد پیشواز اهنگ سخته برام ولی ازت میخوام برنگردی

بزودی







برچسب ها کد پیشواز اهنگ سخته برام ولی ازت میخوام برنگردی کد پیشواز آهنگ کجایی تو سیروان کنسرت متن آهنگ کجایی تو سیروان خسروی اهنگ کجایی تو کجایی تو کجایی بی من سیروان خسروی کد پیشواز آهنگ های سیروان خسروی سیروان خسروی کجایی تو کنسرت کد پیشواز اهنگ کجایی تو کجایی تو کجایی تو کجایی تو آرون افشار کد پیشواز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو