loading...

پیشواز من

متن آهنگ شاه قلبم احمد صفایی Lyrics Music Ahmad Safaei Shahe Ghalbam   ترانه و شعر آهنگ شاه قلبم احمد صفایی کشوندی منو سمت گردابت دلم خواست که بشم عشق نابت حتی یه دنیا ام بد شه این دله من

♥حسـ ــین♥ بازدید : 7439 دوشنبه 09 دی 1398

متن آهنگ شاه قلبم احمد صفایی

Lyrics Music Ahmad Safaei Shahe Ghalbam

متن آهنگ شاه قلبم احمد صفایی

 

ترانه و شعر آهنگ شاه قلبم احمد صفایی

کشوندی منو سمت گردابت
دلم خواست که بشم عشق نابت

حتی یه دنیا ام بد شه
این دله من می مونه بی تابت

بی قید و شرط همیشه حق با تو
با جون و دل گوش میدم حرفاتو

دوس ندارم ببینم اخماتو
عاشقی عالمی داره با تو

شاه دله منی عشقم
چرا اینقده خوبی تو عشقم عشقم

شاه دله کی بودی تو
مُرده بودم نبودی تو عشقم عشقم

 

تکست آهنگ شاه قلبم احمد صفایی

به عشقه تو قلبِ من تند تند میکوبه تو سینه
دارم وابسته میشم خوبیه عشقه تو اینه

من آرامشِ امروزمو مدیونه تو هستم
با تو آینده مو میبینمو از غیرِ تو خستم

شاه دله منی عشقم
چرا اینقده خوبی تو عشقم عشقم

شاه دله کی بودی تو
مُرده بودم نبودی تو عشقم عشقم

**

کد پیشواز آهنگ شاه قلبم احمد صفایی همراه اول ---- بزودی

X کد پیشواز شاه قلبم احمد صفایی X Kod Pishvaz Irancell X کد آوای انتظار شاه قلبم احمد صفایی پخش انلاین X کد پیشواز ایرانسل X کد پیشواز همراه اول X کد پیشواز X کد آهنگ پیشواز شاه قلبم احمد صفایی جدید X کد آهنگ پیشواز X کد آهنگ پیشواز جدید شاه قلبم احمد صفایی X کد آهنگ پیشواز شاه قلبم احمد صفایی پخش انلاین X کد پیشواز جدید - شاه قلبم احمد صفایی X کد آهنگ پیشواز همراه اول شاه قلبم احمد صفایی X Kod Pishvaz Hamrah Aval X کد آوای انتظار شاه قلبم احمد صفایی X کد آهنگ پیشواز ایرانسل شاه قلبم احمد صفایی X کد آهنگ پیشواز شاه قلبم احمد صفایی همراه اول X کد آهنگ پیشواز شاه قلبم احمد صفایی X کد آهنگ پیشواز شاه قلبم احمد صفایی ایرانسل







برچسب ها کد پیشواز شاه قلبم احمد صفایی Kod Pishvaz Irancell کد آوای انتظار شاه قلبم احمد صفایی پخش انلاین کد پیشواز ایرانسل کد پیشواز همراه اول کد پیشواز کد آهنگ پیشواز شاه قلبم احمد صفایی جدید کد آهنگ پیشواز کد آهنگ پیشواز جدید شاه قلبم احمد صفایی کد آهنگ پیشواز شاه قلبم احمد صفایی پخش انلاین کد پیشواز جدید شاه قلبم احمد صفایی کد آهنگ پیشواز همراه اول شاه قلبم احمد صفایی Kod Pishvaz Hamrah Aval کد آوای انتظار شاه قلبم احمد صفایی کد آهنگ پیشواز ایرانسل شاه قلبم احمد صفایی کد آهنگ پیشواز شاه قلبم احمد صفایی همراه اول کد آهنگ پیشواز شاه قلبم احمد صفایی کد آهنگ پیشواز شاه قلبم احمد صفایی ایرانسل
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو