loading...

پیشواز من

,    کد آهنگ پیشواز یکی هست تو قلبم,    کد آهنگ پیشواز مرتضی پاشایی همراه اول,    آهنگ یکی هست تو قلبم,    کد آهنگ پیشواز ایرانسل, &nbs

♥حسـ ــین♥ بازدید : 336 جمعه 22 آذر 1398


,    کد آهنگ پیشواز یکی هست تو قلبم
,    کد آهنگ پیشواز مرتضی پاشایی همراه اول
,    آهنگ یکی هست تو قلبم
,    کد آهنگ پیشواز ایرانسل
,    آهنگ پیشواز همراه اول
,    کد آهنگ پیشواز ایرانسل مرتضی پاشایی
,    کد آهنگ پیشواز مرتضی پاشایی گریه کن
,    کد آهنگ پیشواز کجایی مرتضی پاشایی همراه اول
,    کد آهنگ پیشواز عصر پاییزی مرتضی پاشایی همراه اول
,    کد آهنگ پیشواز
,   

 

کد پیشواز انتظار همراه اول مرتضی پاشایی یکی هست

 ۳۰۸۸۰ / یکی هست / مرتضی پاشایی

بخشی از متن همین ترانه یکی هست مرتضی پاشایی :

یکی هست تو قلبم که هرشب واسه اون مینویسم و اون خوابه
نمیخوام بدونه واسه اونه که قلب من این همه بی تابه
یه کاغذ یه خودکار دویاره شده همدم این دل دیوونه
یه نامه که خیسه پر از اشکه و کسی بازم اونو نمی خونه
یه روز همینجا توی اتاقم یه دفعه گفت داره میره
چیزی نگفتم آخه نخواستم دلشو غصه بگیره
گریه میکردم درو که میبست میدونستم که میمیرم
اون عزیزم بود نمی تونستم جلویه راشو بگیرم
میترسم یه روزی برسه که اونو نبینم بمیرم تنها
خدایا کمک کن نمیخوام بدونه دارم جون میکنم اینجا
سکوت اتاقو داره میشکنه تیک تاکه ساعت رو دیوار
دوباره نمیخوام بشه باور من که دیگه نمیاد انگار

کد آهنگ پیشواز مرتضی پاشایی ایرانسل

۳۳۱۳۲۲۵ / یکی هست / مرتضی پاشایی

متن آهنگ یکی هست مرتضی پاشایی :

یکی هست تو قلبم که هرشب واسه اون مینویسم و اون خوابه

نمیخوام بدونه واسه اونه که قلب من این همه بی تابه

یه کاغذ یه خودکار دویاره شده همدم این دل دیوونه

یه نامه که خیسه پر از اشکه و کسی بازم اونو نمی خونه

یه روز همینجا توی اتاقم یه دفعه گفت داره میره

چیزی نگفتم آخه نخواستم دلشو غصه بگیره

گریه میکردم درو که میبست میدونستم که میمیرم

اون عزیزم بود نمی تونستم جلویه راشو بگیرم

میترسم یه روزی برسه که اونو نبینم بمیرم تنها

خدایا کمک کن نمیخوام بدونه دارم جون میکنم اینجا

سکوت اتاقو داره میشکنه تیک تاکه ساعت رو دیوار

دوباره نمیخوام بشه باور من که دیگه نمیاد انگار

 

https://navatv.com
http://mtn-music.org







برچسب ها کد آهنگ پیشواز یکی هست تو قلبم کد آهنگ پیشواز مرتضی پاشایی همراه اول آهنگ یکی هست تو قلبم کد آهنگ پیشواز ایرانسل آهنگ پیشواز همراه اول کد آهنگ پیشواز ایرانسل مرتضی پاشایی کد آهنگ پیشواز مرتضی پاشایی گریه کن کد آهنگ پیشواز کجایی مرتضی پاشایی همراه اول کد آهنگ پیشواز عصر پاییزی مرتضی پاشایی همراه اول کد آهنگ پیشواز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو