loading...

پیشواز من

1- کد قطعه اول پیشواز همراه اول عاشق نشدی: 95171ساز دلم کوکه برات لک زده دل واسه صدات یکی باش واسه کسی که یکیه برات به سینه سنگتو زدم به جونت میخورم قسم نمیذارم یه تارم از موهات بشه کم پخش‌کننده صوت0

♥حسـ ــین♥ بازدید : 59 دوشنبه 18 اسفند 1399

کد آوای انتظار عاشق نشدی شاهین بنان همراه اول

1- کد قطعه اول پیشواز همراه اول عاشق نشدی: 95171

ساز دلم کوکه برات لک زده دل واسه صدات یکی باش واسه کسی که یکیه برات
به سینه سنگتو زدم به جونت میخورم قسم نمیذارم یه تارم از موهات بشه کم

پخش‌کننده صوت
00:00
00:00

2- کد قطعه دوم این اهنگ: 95172

عاشق نشدی بدونی چیه عشق یه حال عجیب و غریبیه عشق
عاشق نشدی وابسته بشی از عالم و آدما دست بکشی

پخش‌کننده صوت
00:00
00:00

3- کد قطعه سوم پیشواز عاشق نشدی از شاهین بنان: 95173

امشب به سرم زد دیوونه بشم گفتم که خبردار شن مردم شهر
با من بمون عشقم سایه ات نشه کم تا هرچی نفس هست باشیم پیش هم

پخش‌کننده صوت
00:00
00:00

# در صورت مشکل در کدها از طریق دیدگاه ها به ما اطلاع دهید.








اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو