loading...

پیشواز من

کد آهنگهای پیشواز همراه اول بابک سلیمی دلم گرفته ,سایت پیشواز من,کد آهنگ پیشواز جدید همراه اول بابک سلیمی دلم گرفته ,کد آهنگ همراه اول بابک سلیمی دلم گرفته ,سایت آهنگ پیشواز,کد پیشواز همراه اول بابک س

♥حسـ ــین♥ بازدید : 1164 شنبه 04 خرداد 1398

کد آهنگهای پیشواز همراه اول بابک سلیمی دلم گرفته ,سایت پیشواز من,کد آهنگ پیشواز جدید همراه اول بابک سلیمی دلم گرفته ,کد آهنگ همراه اول بابک سلیمی دلم گرفته ,سایت آهنگ پیشواز,کد پیشواز همراه اول بابک سلیمی دلم گرفته ,کد آهنگ پیشواز,همراه اول بابک سلیمی دلم گرفته ,کد آهنگ پیشواز همراه اول بابک سلیمی دلم گرفته  جدید,کد آهنگ پیشواز جدید,کد آهنگ پیشواز همراه اول بابک سلیمی دلم گرفته ,

دلم گرفته هیچکسی خبر نداره از دلم

دردم اومد بدون اون آخه خدا به کی بگم

یه روزی بود همه کسم

حالا میگه برو

بی معرفت بدون تو تنهایی من کجا برم

تموم جاده ها تورو کنار من میدیدن

صدای خوندن منو به عشق تو میشنیدن

تموم این دقیقه ها بدون تو بی رحمن

هر جا که با هم بودیم و تنهایی میگردم

 

 

کد آهنگ پیشواز همراه اول بابک سلیمی دلم گرفته - بزودی

 

 

هنوز منتشر نشده - پس از انتشار در سایت قرار میگیرد

 

http://btab74.rozblog.com







برچسب ها کد آهنگهای پیشواز همراه اول بابک سلیمی دلم گرفته سایت پیشواز من کد آهنگ پیشواز جدید همراه اول بابک سلیمی دلم گرفته کد آهنگ همراه اول بابک سلیمی دلم گرفته سایت آهنگ پیشواز کد پیشواز همراه اول بابک سلیمی دلم گرفته کد آهنگ پیشواز همراه اول بابک سلیمی دلم گرفته کد آهنگ پیشواز همراه اول بابک سلیمی دلم گرفته جدید کد آهنگ پیشواز جدید کد آهنگ پیشواز همراه اول بابک سلیمی دلم گرفته
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو