loading...

پیشواز من

ماه بانو جان این گوی و میدان دیوانه کردنم برای تو کاری نداره ماه بانو جان از تو چه پنهان بهترین جایِ جهان شونه ی یاره نگو از عشقی که سرانجامی نداره آرومه جونم عاشقه دیوونه منم مگه میتونم از عشقه تو م

♥حسـ ــین♥ بازدید : 171 جمعه 10 خرداد 1398

ماه بانو جان این گوی و میدان دیوانه کردنم برای تو کاری نداره
ماه بانو جان از تو چه پنهان بهترین جایِ جهان شونه ی یاره
نگو از عشقی که سرانجامی نداره

آرومه جونم عاشقه دیوونه منم مگه میتونم از عشقه تو من دل بکنم
عادت دارم که بگم دوست دارم منه دیوونه دلم رو به تو بسپارم

آرومه جونم عاشقه دیوونه منم مگه میتونم از عشقه تو من دل بکنم
عادت دارم که بگم دوست دارم منه دیوونه دلم رو به تو بسپارم

 

کد آهنگ پیشواز,سایت پیشواز من,کد آهنگ پیشواز ماه بانو امیر عظیمی جدید,ماه بانو امیر عظیمی,کد آهنگهای پیشواز ماه بانو امیر عظیمی,کد آهنگ ماه بانو امیر عظیمی,کد آهنگ پیشواز جدید,کد آهنگ پیشواز جدید ماه بانو امیر عظیمی,کد آهنگ پیشواز ماه بانو امیر عظیمی,کد پیشواز ماه بانو امیر عظیمی,سایت آهنگ پیشواز,

 faratext.com


تویی یارم پر و بالم زده امشب به سرم
عشقتو جار بزنم بگم اون عاشقه دیوونه ی مجنون منم

آرومه جونم عاشقه دیوونه منم مگه میتونم از عشقه تو من دل بکنم
عادت دارم که بگم دوست دارم منه دیوونه دلم رو به تو بسپارم

آرومه جونم عاشقه دیوونه منم مگه میتونم از عشقه تو من دل بکنم
عادت دارم که بگم دوست دارم منه دیوونه دلم رو به تو بسپارم

کد آهنگ پیشواز ماه بانو امیر عظیمی - بزودی







برچسب ها کد آهنگ پیشواز سایت پیشواز من کد آهنگ پیشواز ماه بانو امیر عظیمی جدید ماه بانو امیر عظیمی کد آهنگهای پیشواز ماه بانو امیر عظیمی کد آهنگ ماه بانو امیر عظیمی کد آهنگ پیشواز جدید کد آهنگ پیشواز جدید ماه بانو امیر عظیمی کد آهنگ پیشواز ماه بانو امیر عظیمی کد پیشواز ماه بانو امیر عظیمی سایت آهنگ پیشواز کد آهنگهای پیشواز ماه بانو امیر عظیمی ایرانسل کد آهنگ پیشواز جدید ماه بانو امیر عظیمی ایرانسل کد آهنگ پیشواز ماه بانو امیر عظیمی ایرانسل جدید کد پیشواز ماه بانو امیر عظیمی ایرانسل کد آهنگ ماه بانو امیر عظیمی ایرانسل کد آهنگ پیشواز ماه بانو امیر عظیمی ایرانسل ماه بانو امیر عظیمی ایرانسل
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو