loading...

پیشواز من

کد آوای انتظار میثم ابراهیمی جان جان همراه اول کد آهنگ پیشواز همراه اول آروم جونمی وای وای تو عشق دلمی جان جان میثم ابراهیمی برای اپراتور همراه اول با پخش آنلاین به دل میشینه اون حرفات، نمیشه هیچک

♥حسـ ــین♥ بازدید : 79 چهارشنبه 12 خرداد 1400

کد آوای انتظار میثم ابراهیمی جان جان همراه اول

کد آهنگ پیشواز همراه اول آروم جونمی وای وای تو عشق دلمی جان جان میثم ابراهیمی برای اپراتور همراه اول با پخش آنلاین

کد آوای انتظار جان جان میثم ابراهیمی همراه اول

به دل میشینه اون حرفات، نمیشه هیچکس بیاد جات !
جز تو کسی توی قلبم نمیتونه بیاد قطعا …

1- کد ترک اول: 29109

پخش‌کننده صوت

00:00
 
00:00

دلبستن به تو عادتمه، میگم دوست دارم اونم جلو همه !!
نگو میرم که میدونی این دیوونه ريال بدجور حساسه رو این کلمه !

2- کد ترک دوم: 29110

پخش‌کننده صوت

00:00
 
00:00

یه جوری عاشقم کرده ، دلم دنیارو ول کرده …
نمیتونم بدونت باشم ، آنی تو این شهر هی !
دلم دستاتو میخواد ، صدات آرامشه ای جان !!
من فقط عشقمو میخوام ، با هیشکی راه نمیام …

3- کد ترک سوم: 29111

پخش‌کننده صوت

00:00
 
00:00

برای فعالسازی هم ترک کد آن را به صورت لاتین به 8989 ارسال کنید.

# در صورت مشکل در کدها از طریق دیدگاه ها به ما اطلاع دهید.







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو