loading...

پیشواز من

X کد آوای انتظار محمد حشمتی خدا چرا عاشق شدم X کد آهنگ پیشواز X کد پیشواز محمد حشمتی خدا چرا عاشق شدم X کد آهنگ پیشواز محمد حشمتی خدا چرا عاشق شدم X Kod Pishvaz Hamrah Aval X&

♥حسـ ــین♥ بازدید : 77 چهارشنبه 04 دی 1398
X کد آوای انتظار محمد حشمتی خدا چرا عاشق شدم X کد آهنگ پیشواز X کد پیشواز محمد حشمتی خدا چرا عاشق شدم X کد آهنگ پیشواز محمد حشمتی خدا چرا عاشق شدم X Kod Pishvaz Hamrah Aval X کد آهنگ پیشواز جدید محمد حشمتی خدا چرا عاشق شدم X کد آهنگ پیشواز محمد حشمتی خدا چرا عاشق شدم پخش انلاین X کد پیشواز X کد آهنگ پیشواز محمد حشمتی خدا چرا عاشق شدم جدید X کد آهنگ پیشواز محمد حشمتی خدا چرا عاشق شدم همراه اول X کد آهنگ پیشواز همراه اول محمد حشمتی خدا چرا عاشق شدم X کد آهنگ پیشواز محمد حشمتی خدا چرا عاشق شدم ایرانسل X کد پیشواز ایرانسل X کد آوای انتظار محمد حشمتی خدا چرا عاشق شدم پخش انلاین X Kod Pishvaz Irancell X کد آهنگ پیشواز ایرانسل محمد حشمتی خدا چرا عاشق شدم X کد پیشواز جدید - محمد حشمتی خدا چرا عاشق شدم X کد پیشواز همراه اول

 

خدا چرا عاشق شدم من، دیگه از دستِ این دل
یه شب آروم ندارم
وای چرا تو این زمونه، شدم قربونیِ غم
اسیرِ روزگارم
روزا چشمای نازش، می شینه تو کتابم
شبا وقتی می خوابم، می بینمش تو خوابم
واسش نامه نوشتم، قشنگ و عاشقونه
نوشتم دوتا چشماش، منو کرده دیوونه
خدا چرا عاشق شدم من، دیگه از دست این دل
یه شب آروم ندارم
وای چرا تو این زمونه، شدم قربونیِ غم
اسیرِ روزگارم
رو پله های سنگی می شینم مات و بیدار
چشام رو تور ابرها سرم رو سنگ دیوار
برام آواز می خونه لبای سرد و بستم
میاد خورشید بازم من هنوز اینجا نشستم
خدا چرا عاشق شدم من، دیگه از دست این دل
یه شب آروم ندارم
وای چرا تو این زمونه، شدم قربونی غم
اسیر روزگارم

دانلود با کیفیت ۳۲۰

http://www.zygma.ir

 

کد آهنگ پیشواز ایرانسل محمد حشمتی خدا چرا عاشق شدم

 

محمد

 

حشمتی

 

۵۵۱۳۴۶۶

 

۵۰۰۰

 

۳۰روز Kod Pishvaz Mohamad Heshmati Irancell -- pishvazman.rozblog.com







برچسب ها کد آوای انتظار محمد حشمتی خدا چرا عاشق شدم کد آهنگ پیشواز کد پیشواز محمد حشمتی خدا چرا عاشق شدم کد آهنگ پیشواز محمد حشمتی خدا چرا عاشق شدم Kod Pishvaz Hamrah Aval کد آهنگ پیشواز جدید محمد حشمتی خدا چرا عاشق شدم کد آهنگ پیشواز محمد حشمتی خدا چرا عاشق شدم پخش انلاین کد پیشواز کد آهنگ پیشواز محمد حشمتی خدا چرا عاشق شدم جدید کد آهنگ پیشواز محمد حشمتی خدا چرا عاشق شدم همراه اول کد آهنگ پیشواز همراه اول محمد حشمتی خدا چرا عاشق شدم کد آهنگ پیشواز محمد حشمتی خدا چرا عاشق شدم ایرانسل کد پیشواز ایرانسل کد آوای انتظار محمد حشمتی خدا چرا عاشق شدم پخش انلاین Kod Pishvaz Irancell کد آهنگ پیشواز ایرانسل محمد حشمتی خدا چرا عاشق شدم کد پیشواز جدید محمد حشمتی خدا چرا عاشق شدم کد پیشواز همراه اول
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو